ساغلام جوابگوی افکار عمومی نیست!
ساغلام جوابگوی افکار عمومی نیست!

اویاقلیق: مدتی بود که بعلت بحران شدید نتیجه نگرفتن تیم و خطر سقوط، از دوستان خواهش کرده بودیم که از انتقاد از کادر فنی و بالاخص بازیکنان خودداری کنند تا فشار بیشتری بر آنان وارد نشود. باید تشکر کرد از هوادان فهیمی که شرایط تیم را ملاحظه نمودند، لاکن به موقعی رسیده ایم که باید […]

اویاقلیق: مدتی بود که بعلت بحران شدید نتیجه نگرفتن تیم و خطر سقوط، از دوستان خواهش کرده بودیم که از انتقاد از کادر فنی و بالاخص بازیکنان خودداری کنند تا فشار بیشتری بر آنان وارد نشود. باید تشکر کرد از هوادان فهیمی که شرایط تیم را ملاحظه نمودند، لاکن به موقعی رسیده ایم که باید نظرات انتقادی را بیان کرد.

بازی ندادن به محمد نادری، در حالیکه بنظر کارشناسان میتوانست کمک حال تیم باشد  و از جانشینان او آسیبهای زیادی دیدیم ، یکی از سوالاتی است که در ذهن اهالی فوتبال و هواداران ایجاد شده و در جراید و مصاحبه ها و فضای مجازی پرسیده میشود که علت چیست که جناب ساغلام از این بازیکن استفاده نمیکند؟

مسلما افرادی این سوال هواداران را باطلاع ساغلام رسانده اند و او از این موضوع بیخبر نیست و اگر واقعا بی خبر باشد، باید فاتحه او را خواند که هیچ علاقه ای به دانستن خواست و تفکر هواداران نداشته و وقعی به آنان نمیگذارد، همان چیزی که جلالی را از تراختور بیرون کرد.

اما اگر از این موضوع مطلع است و با اینحال جوابگوی افکارعمومی و هواداران نیست، باید بعرض ایشان برسانیم که شایسته نیست با اینهمه شکستهای فضاحت بار ساغلام، هواداران از او حمایت میکنند، اما ما باید همانند علت بازی دادنش به کرپیچ بی مصرف، علت غیبت نادری را از رسانه های زرد بخوانیم !!!

آقای ساغلام !

ما منتظر توضیح شما هستیم !

 

ساوالان – اردبیل