اخراج آجرلو بدست هواداران! + خدمات آجورلو در دوره مدیریت!
اخراج آجرلو بدست هواداران! + خدمات آجورلو در دوره مدیریت!

اویاقلیق: آجرلو، متخصص سقوط دادن تیمها به لیگ یک، قبل از اینکه موفق شود تراختور را به لیگ یک بفرستد و مقامی بالاتر در تهران به او بدهند، بدست توانای پرشورها صندلی ریاستش شکست و اخراج شد! اخراج آجری برابر است با بقای حتمی تیم اول و آخر آذربایجان در لیگ برتر! ما این پیروزی […]

اویاقلیق: آجرلو، متخصص سقوط دادن تیمها به لیگ یک، قبل از اینکه موفق شود تراختور را به لیگ یک بفرستد و مقامی بالاتر در تهران به او بدهند، بدست توانای پرشورها صندلی ریاستش شکست و اخراج شد!

اخراج آجری برابر است با بقای حتمی تیم اول و آخر آذربایجان در لیگ برتر!

ما این پیروزی بزرگ را بمردم آذربایجان و بالاخص هواداران تراختور و بویژه آنانکه در دو بازی خانگی اخیر موجب رسوائی خائن تیم تراختور شدند، تبریک میگوئیم!

مرحبا میگوئیم به قلمهائیکه حقیقتها و واقعیتها را نوشتند و به سایتهائیکه تطمیع عوامل آجرلو نشده و نوشتجات هواداران دردمند تراختور را منتشر نمودند!

آنکس که میگفت: «من فارسم! آمده ام بمردم آذربایجان خدمت کنم!…من دینی به شهید باکری دارم که میخواهم ادا کنم!» ، رفت آنهم نیامده!!!

در فارس بودن بودن او شک بسیار است که نامش معرف ترک بودن او بود!

ایشان به تبریز نیامدند که خدمتی هم بمردم آذربایجان بکنند، هر چند که نباید خدمات زیر را از او نادیده بگیریم که ادای دین کرده اند به شهید باکری! :

۱-کتمان نامه های تهدید آمیز فیفا که موجب محرومیت و از هم پاشیدن تیم تراختور شد!

۲-جذب بازیکنان بی کیفیت سرباز سفارشی و بسترسازی لازم جهت استراحت و انجام تمرین برای آماده سازی آنها و تحویل به تیم قبلی شان!

۳-جذب بازیکن سربازهای تیم پرسپولیس و حل و فصل خدمت و اضافه خدمت آنان و تحویل به پس پس!

۴-به پائین کشیدن تراختور از اوج به حضیض و بردن به پرتگاه سقوط به دسته یک و این امر که باعث سرافکندگی مردم آذربایجان و رهروان باکری هاست، در ازای ادای دین آن مدیر دور از«تزویر» به شهید باکری بود!

{روحت شاد باد باکری ! ببینید که از نام و اعتبار باکری که میگفت: خدایا مرا پاکیزه بپذیر! ، چگونه اهل دنیا برای تطهیر خود، سوء استفاده میکنند!}

۵-عدم حضور در تبریز علی رغم تاکید مردم و مسولین استان و بی توجهی بخواست هواداران در طول مدیریت دور از «تزویر» !

۶-ابداع و اختراع مدیرعامل راه دور برای اولین بار در شهر اولین ها، تبریز!

۷-………..

**************************

در هر حال به تصمیم هیات مدیره احترام میگذاریم و استقبال میکنیم از آقای الیاسی و برایشان آرزوی موفقیت میکنیم !

امیدواریم که ایشان راه جعفری، نظمی، عباسی و آجری را نروند و مثل آقای حمیدزینی، همراه با هواداران باشند!

اینکه ایشان بومی و غیرنظامی هستند، دو خصوصیت مثبت بنظر هواداران میباشد و این مایه خوشحالیست ! لاکن ، در عمل باید نشان دهند که دلسوز تیم و هواداران هستند.

مطمئنا از هر عمل شایسته ایشان حمایت و تقدیر و از کجرویهای احتمالی، انتقاد خواهیم کرد!

همان کاریکه در حق آجری کردیم و زمانی متوجه شدیم که آن شخص، با تیم تراختور میانه ای ندارد که در سالن فرمانداری شیراز گفت : مادرم طرفدار پرسپولیس و برادرانم استقلالی هستند!!!!!!

البته محتوای کلام او چنین بود که خودش طرفدار همه تیمهاست!!!!

 

یادداشت: ساوالان – اردبیل