چرا آجرلو از صداوسیما میترسد؟ ریگی توی کفشش است؟
چرا آجرلو از صداوسیما میترسد؟ ریگی توی کفشش است؟

اویاقلیق: آنانکه به عنوان کارشناس یا مسئول به صداوسیما دعوت شده اند، بخوبی میدانند که روال کار این تشکیلات چنین است که یکی از عوامل برنامه با شخص مدعو، یا روابط عمومی و یا دفتردار او تماس میگیرند و موضوع و تاریخ مصاحبه را اعلام میکنند! شخصی که دعوت میشود خود یا رابط او ، […]

اویاقلیق: آنانکه به عنوان کارشناس یا مسئول به صداوسیما دعوت شده اند، بخوبی میدانند که روال کار این تشکیلات چنین است که یکی از عوامل برنامه با شخص مدعو، یا روابط عمومی و یا دفتردار او تماس میگیرند و موضوع و تاریخ مصاحبه را اعلام میکنند! شخصی که دعوت میشود خود یا رابط او ، این دعوت را یا قبول میکند و یا رد !!

بهمین سادگی !

در این تشکیلات اگر بخواهند با ارسال نامه و دریافت پاسخ کتبی از کسی دعوت بعمل آورند و یا از افراد دغلکار و اهل دبه ، موافقتنامه کتبی و محضری بگیرند تا ، بعدا منکر قول و قرار خود نشوند، کار از کار گذشته و آنتن صداوسیما تعطیل میشود!

صداوسیما براساس وظیفه ذاتی خود، بدلایل بسیار روشن و مبرهن ، خواهان حضور آجرلو در برنامه ورزشی موج فوتبال میشود و در این مسیر، قائم مقام آجرلو، بعلت اینکه آجرلو طبق معمول در دسترس نبوده، از طرف آجرلو قبول دعوت میکند و سیمای سهند نیز به مردم آذربایجان و هواداران تیم تراختور اطلاع میدهد که جناب آجرلو- همان کسیکه گفت: آمده ام بمردم آذربایجان خدمت کنم_ در برنامه حضور خواهند یافت!

اما آجرلو، در برنامه مزبور حاضر نمیشود و شبکه سهند نیز در اقدامی هنرمندانه و مردم پسند و بهتر بگوئیم خداپسند، سوالاتی را که قرار بوده از آجرلو پرسیده شود، مطرح میکنند!

این عمل صداوسیما ، که ستودنی بود مورد استقبال مردم آذربایجان واقع شده و رسانه ها و دنیای مجازی مملو از تشکر و تقدیر مردم آذربایجان و هواداران تراختور از اقدام شایسته و بجای برنامه موج فوتبال شده است!

بی توجهی به هواداران و اجتناب از حضور در بین مردم تبریز کار همیشگی آجرلوست! چه کند که ترک عادت موجب مرض است!

لاکن جناب ایشان چرا از حضور پروازی در صداوسیما که مخارج آن بعهده باشگاه میبود، خودداری کرده است؟

همگان میدانیم که مدیران قبلی از صداوسیما گله میکردند که فرصتی به آنها نمیدهند تا دو کلمه با هواداران صحبت کنند، حال چرا آجرلو این دعوت طلائی را نادیده گرفته و حتی باعث رنجش بیشتر مردم از خود میشود؟

سایتهای هواداری و رسانه ها پر است از اظهاراتی مبنی بر بی کفایتی و حتی خیانت او بمردم آذربایجان، و لازم بود که آجرلو از چنین بلندگوی تاثیرگذاری استفاده کند و خود را از اتهامات برهاند، اما چرا آجرلو به سیما نمی آید؟

بهانه در آورده که شبکه سهند بمن تهمت زده؟ کدام تهمت آقای آجرلو ؟؟

این که جذب کرپیچ و سمیه بیمصرف خارجی نیست که شما راهش را بلدید، اما  ما نمیدانیم ! تهمت تعریف دارد با سوال از مسئول فرق دارد!

طرح سوال جرم نیست!

تهمت الزاما با جمله خبری همراه است!

حتی درشرع، غیبت از عملکرد مسئولین جایز شمرده شده! شما که الحمدلله مسئول نیستید!!!

راستی آقای آجرلو که اسمتان معرف ترک تبار بودنتان است، اما خود مدعی فارس بودن هستید، تا حال معنی «مسئول» را میدانستید؟ مسلما نمیدانستید! مسئول یعنی کسیکه از او سوال میشود! آیا شما مسئول تیم تراختور نیستید؟

القصه ! هواداران محترم تراختور و مردم بزرگوار آذربایجان !

این آقا که در پیش امام جمعه وقت گفت: من فارسم. آمده ام به آذربایجان خدمت کنم ، بجای خدمت، کارهائی را کرده که میترسد نکته ای از هزاران نکته مکتوم در سیما افشا شود و زبان او بند بیاید!

آنجاست که افکار عمومی در مورد خائن و خادم قضاوت میکنند!

کسیکه جوابگوی افکار عمومی است، در استادیوم ، حیا کن رها کن نمیشنود، از ترس مردم از حضور در بین آنها و هواداران گریزان نمیشود، از جواب دادن به پرسشگران فرار نمیکند! مگر کسیکه ریگی توی کفشش و مال حرامی در جیبش باشد!

جالب است کسیکه افکار عمومی، جز نفرت و انزجار علیه او نیست، میگوید من پاسخگوی افکار عمومی بوده ام!

آقای آجرلو !

میخواستم بگویم که چمدانتان را ببندید، دیگر آبروئی برای خود نگذاشته اید، اما دیدم که شما چمدانی در تبریز ندارید که ببندید!

اگر چند ساعتی هم در تبریز بوده اید، در حریم حرمت امام جمعه و استاندار محترم بوده اید و سخت ترسان از هواداران و مردم !

 

یادداشت : ساوالان – اردبیل