خانم فریبا ابراهیمی مورد حمایت استاندار آذربایجان شرقی!!
خانم فریبا ابراهیمی مورد حمایت استاندار آذربایجان شرقی!!

اویاقلیق: خبرهای رسیده از فرمانداری مشکین شهر حکایت از آن دارد که سرکار خانم فریبا ابراهیمی به عنوان معاون فرماندار این شهرستان انتخاب شده است و برنامه ریزی های لازم برای معارفه و انتصاب وی با حکم استاندار اردبیل صورت پذیرفته است. اما شواهد و قرائن نشان از آن دارد که این انتخاب، صرفا سیاسی […]

اویاقلیق: خبرهای رسیده از فرمانداری مشکین شهر حکایت از آن دارد که سرکار خانم فریبا ابراهیمی به عنوان معاون فرماندار این شهرستان انتخاب شده است و برنامه ریزی های لازم برای معارفه و انتصاب وی با حکم استاندار اردبیل صورت پذیرفته است. اما شواهد و قرائن نشان از آن دارد که این انتخاب، صرفا سیاسی و حزبی و بدور از شایسته سالاری بوده است. چراکه نامبرده در انتخاباتهای سالهای اخیر مورد رغبت شهروندان مشکین شهر واقع نشده است و تنها دلیل انتصاب وی در این پست ، ریاست ستاد بانوان دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گذشته در شهرستان مشکین شهر بوده است. در این راستا جمعی از بانوان شهرستان مشکین شهر با ارسال نامه ای به تحریریه این پایگاه خبری و خطاب به استاندار اردبیل، خواستار رسیدگی به این موضوع و انتصاب فردی شایسته در این جایگاه شده اند. در ادامه قسمتهایی از این نامه را می خوانید:

 

بسمه تعالی

استاندار محترم استان اردبیل
جناب آقای مهندس بهنامجو

سلام علیکم؛
ضمن عرض ادب و خدا قوت خدمت شما برادر بزرگوار و زحمتکش، احتراما به استحضار می رساند اخیرا در فضای مجازی مطلبی درج شده است با این عنوان که خانم فریبا ابراهیمی برای تصدی پست معاونت فرمانداری شهرستان مشکین شهر در نظر گرفته شده است. لذا لازم دیدیم مطالبی را در این زمینه خدمت شما بزرگوار عرض نماییم.
هیچ دلیل و شرایط منطقی نمی توان در این خانم پیدا کرد که بتواند شایستگی تصدی این پست را توجیه کند. تنها یک دلیل برای پست گرفتن ایشان وجود دارد و آنهم این است که ایشان رئیس ستاد بانوان دکتر روحانی در شهرستان بوده است و اصل مطلب این نامه نیز همین قسمت ماجراست!!
خانم فریبا ابراهیمی به شدت از حمایت استاندار سابق، دکتر خدابخش برخوردار بودند و  دکتر خدابخش دنبال راهی بودند تا بتواند همراهان خود را راضی کرده و ایشان را بر منصبی بنشانند اما چون این خانم در حزب اصلاح طلب نبودند!! این قضیه مخالفت اطرافیان را بر می انگیخت و نهایتا دکتر خدابخش تنها راه حل را در این می بینند که این خانم رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان شود تا بدین ترتیب دهان مخالفان را ببندد . پس در این راستا خانم دیگری که قرار بود رئیس ستاد شهرستان شود کنار گذاشته شد تا خانم ابراهیمی با ترفند دکتر خدابخش مسئول ستاد شود.

نکته جالب تر این است که این خانم همزمان خود نیز برای انتخابات شورای شهر مشکین شرکت کرده بود اما کمترین رای را می آورد و در اصل از اخر اول می شود! حال سوال اینجاست کسی که مردم به او اعتمادی نداشتند تا او را به عنوان عضو شورای شهر خود بپذیرند، آیا می توانند این فرد را به عنوان معاون فرماندار بپذیرند؟! و نکته جالب دیگر اینکه کسی که آنقدر اعتباری نداشت که برای خود از مردم رای بگیرید چطور می توانسته برای دکتر روحانی رای بگیرد؟! فعالان ستاد دکتر روحانی، بانوانی بودند که متاسفانه الان نام و نشانی از آنها دیده نمی شود! که این نیز از ترفندهای سرکار خانم موسوی می باشد!!

اما موضوع مهم تر سوای از مسائل حزبی و انتخاباتی، شایستگی افراد است که نباید شایستگی افراد فدای مسائل انتخاباتی شود که اگر چنین شود این خیانت به مردم است!!
این خانم زمانی که عضو شورای شهر مشکین بودند کارنامه ناموفقی داشتند و اگر از مردم در مورد ایشان تحقیق کنید اکثرا عملکرد ایشان را ناموفق می دانند همچنان که با عدم انتخاب مجدد برای شورای شهر این امر را نشان دادند!
دکتر خدابخش در دوره استانداری خود برای این خانم حکم بخشداری رضی را نوشته بود اما چون با مخالفت روبرو شد نتوانست ایشان را معارفه کند. انتخاب دکتر خدابخش از روی ملاکها و معیارهای واقعی نبود و این دلیل مخالفت با انتصاب این خانم بود !
حال ما با نوشتن این نامه مخالفت شدید خود را با انتخاب و انتصاب ناعادلانه این خانم اعلام می داریم تا در آینده شاهد مشکلاتی نباشیم. امید است با مد نظر قرار دادن مطالب این نامه انصاف به خرج داده و  مانند دکتر خدابخش توانمندی و شایستگی را فدای سلایق نکنید! امید است در آینده با بها دادن به بانوانی که از شایستگی حقیقی ، توانمندی و حس مسئولیت پذیری و دلسوزی بالایی برخوردارند استان ما بتواند شاهد حضور این بانوان در عرصه ها و جایگاههای مدیریتی بالا باشد تا نتیجه آن که به بار نشستن و شکوفایی اندیشه های سازنده است محقق شود و این یعنی محرومیت زدایی استان عزیزمان، اردبیل زیبا و قهرمان ..