چرا تراکتور شکست خورد؟ / ساغلام مقصر نیست!
چرا تراکتور شکست خورد؟ / ساغلام مقصر نیست!

اویاقلیق: تیم اول فوتبال آذربایجان در یک بازی حساس و مهم شکست خورد. مبارک آقای آجرلو و دیگر بدخواهان آذربایجان ! با اینکه بی دقتی بعضی بازیکنان تراختور مشهود بود، اما بازیکنانی نظیرکیانی و ایران پوریان و ابراهیمی که بازیکنان سابق و متعصب تیم بودند، در تلاش و جانفشانی بودند تا تیم را از شکست […]

اویاقلیق: تیم اول فوتبال آذربایجان در یک بازی حساس و مهم شکست خورد. مبارک آقای آجرلو و دیگر بدخواهان آذربایجان !

با اینکه بی دقتی بعضی بازیکنان تراختور مشهود بود، اما بازیکنانی نظیرکیانی و ایران پوریان و ابراهیمی که بازیکنان سابق و متعصب تیم بودند، در تلاش و جانفشانی بودند تا تیم را از شکست برهانند، ممنون از آنها و سایر بازیکنان که تلاش خود را کردند!

البته ذکر این نکته لازم است که افرادی که در سایتها از آجرلو دفاع میکنند، ایضا به سه بازیکن مزبور تهمت میزنند که اشتباهاتشان از روی عمد است و میخواهند با کمکاری خود کمالوند را به تیم تراختور بیاورند!

زمانیکه بازیکنان تراختور برای بازی معرفی شدند، عام و خاص از چینش افراد متعجب شدند؟!جابجائی پست بازیکنان و نبودن بعضی بازیکنان موثر و توانمند، این شبهه را ایجاد کرد که حتما جناب ساغلام قاطی کرده و یا چه تفکری بر سر دارد که خلایق بیخبرند؟

اما او هیچ تفکر خاصی نداشت و در ادامه بازی کرپیچ بی خاصیت را وارد میدان کرد که گویا یکبار توپ را آنهم نه با پا بلکه با دست در اختیار گرفته! دستش درد نکند و دست کسانیکه برای جذب او پورسانت گرفته اند! (کیم کیمه دی….)

میدانداری کرپیچ نشان از آن داشت که چینش بازیکنان روی یک فکر خاص بوده که به ساغلام تزریق شده و الا ننه بنده هم میتوانست حدس بزند که تیم با این چینش بازیکنان شکست میخورد، هرچند بحسب تصادف گلی بثمر میرسید، پنالتی دادن و پنالتی گرفتن داور ، حلال مشکلات است.

خلاصه اینکه کارشناسان فوتبال متفق القولند که ساغلام مقصر شکست تیم است!

اما بنظر ناقص حقیر، ساغلام مقصر نیست بلکه مامور معذور است. چـــــرا ؟

اولا بنا به دلایلی سپیدرود باید در لیگ برتر بماند. ثانیا ساغلام قبلا و در زمانیکه سقوط تراختور غیر محتمل بود در مصاحبه اش نکته بسیار مهمی را فاش کرده که دلیل قانع کننده ای به چینش بازیکنانش که در اصل خودکشی بوده، میتواند باشد!

ساغلام در جواب سوالی که درباره قرادادش با تیم ، پرسیده بودند گفت:

«بگذارید ببینیم، تیم تراختور در لیگ برتر میماند یا خیر»؟؟؟؟

او برخلاف حرفه سرمربیگری این حرف را گفته و بی دلیل هم این جمله را نگفته است!

در هر حال این باخت را که حال هواداران تراختور را گرفت به آجرلو و بدخواهان تراختور تبریک میگوئیم!

 

یادداشت : ساوالان – اردبیل