لطفا بیدار شوید / خودزنی هواداران تراکتور!
لطفا بیدار شوید / خودزنی هواداران تراکتور!

اویاقلیق: قبل از این هم از هواداران تیم اول و آخر فوتبال آذربایجان خواهش کردیم که با اشتباهات بازیکنان و کادر فنی کنار بیایند، زیرا بضاعت و توان بازیکنان ما بیش از این نیست! آن زمان که باید انتقاد میکردیم تا تیم رو به اصلاح برود و هوشیار باشد، همینهائی که امروز کیانی را زیر […]

اویاقلیق: قبل از این هم از هواداران تیم اول و آخر فوتبال آذربایجان خواهش کردیم که با اشتباهات بازیکنان و کادر فنی کنار بیایند، زیرا بضاعت و توان بازیکنان ما بیش از این نیست!

آن زمان که باید انتقاد میکردیم تا تیم رو به اصلاح برود و هوشیار باشد، همینهائی که امروز کیانی را زیر تیغ تهمت قرار داده اند، می گفتند که «بگذارید ببینیم چه میشود، اگر آخر فصل نتیجه نگرفتند، Hنوقت حق داریم اعتراض کkیم!….. و یا میگفتند، باز این ساوالان شروع کرد به حاشیه سازی!!! و…….»

روزی اشک ایرانپوریان را بخاطر خراب کردن یک پنالتی در آوردند و امروز هم دمار از روزگار کیانی درمی آورند که چرا پایش لغزید و توپ از دست داده منجر به گل شد!!!

مثل ترکی: بیر آجی نی، مین شیرینه گوره، گرک اوتماق!

روزیکه باید انتقاد کنیم و ایرادها را بازگو کنیم، سکوت میکنیم و هر که را که از نقایص انتقاد میکند، فحش و ناسزا میگوئیم و در لحظه های حساس که باید سکوت کنیم تا آرامش بازیکنان را بهم نزنیم، هر چه فحش و تهمت خیانت و کمکاریست، حواله بازیکنانمان میکنیم!

بعضی ها نمیفهمند که چه سرنوشت شومی را برای تراختور بتوسط آجرلو چیده اند!

لااقل بگذاریم چند بازیکن با وجدانی که داریم، با جانفشانی خود، تراختور را از سقوط به دسته یک حفظ کنند!

لاپوشانی نامه های تهدید آمیز فیفا توسط فدراسیون و آجرلو، مساله کوچکی نبوده و این کار بلاشک با اهدافی صورت گرفته است که اکنون به هدفشان نزدیکتر میشوند: «تراختور با یک باخت سقوط میکند» بهمین سادگی و به همین راحتی!!!

شکی نیست که عده ای هوادارنمای دشمن تراختور و آذربایجان ، سردسته جریانی هستند که علیه بازیکنان صادق و فداکار تیم نظیر کیانی و ایرانپوریان و…. لجن پراکنی میکنند و عده ای هوادار احساسی ناآگاه را هم تحت تاثیر اراجیف خود قرار میدهند و آنان را دنبال خود میکشند!

در این وضعیت بسیار بحرانی نباید علیه هیچ بازیکنی ، چیزی گفت یا نوشت و نیز علیه کادر فنی!

البته بارها گفته ایم که حساب مدیریت با تیم جداست، هر چند که اعتراض بر بی کفایتی مدیریت که باعث و بانی تمام مشکلات تیم هستند، بایستی بموقع و در اواخر بازی صورت گیرد که تاثیر منفی به روحیه بازیکنان نداشته باشد!

هواداران اگر هوشیار باشند، بدخواهان آذربایجان رویای حذف تراختور از لیگ برتر را بگور خواهند برد و الا با این خودزنی های هواداران ، سقوط تراختور حتمی خواهد بود!

یادمان باشد و به خوابیده هائی که توسط لالائی های آجرلو خوابیده اند، یاد آور شویم که تراختور با سقوط تنها «یک باخت» فاصله دارد!!!!

 

یادداشت: ساوالان – اردبیل