حمایت آشکار صداوسیمای سهند از آجورلو !
حمایت آشکار صداوسیمای سهند از آجورلو !

اویاقلیق: علیرغم اینکه مدیرعامل تلفنی تیم اول آذربایجان، با مدیریت ناصحیح خود باعث تضعیف این تیم و مایوس شدن هواداران از عاقبت آن شده و با دهن کجی های تهران نشینی اش، نمک بر زخم هواداران پاشیده و تماشاگران را از ورزشگاه فراری داده است، لاکن هواداران دلسوز و عاشق تراختور، با بزرگداشت عظمت تیم […]

اویاقلیق: علیرغم اینکه مدیرعامل تلفنی تیم اول آذربایجان، با مدیریت ناصحیح خود باعث تضعیف این تیم و مایوس شدن هواداران از عاقبت آن شده و با دهن کجی های تهران نشینی اش، نمک بر زخم هواداران پاشیده و تماشاگران را از ورزشگاه فراری داده است، لاکن هواداران دلسوز و عاشق تراختور، با بزرگداشت عظمت تیم محبوب تراختور که بحال نزارش در آورده اند – که باید تک تک آن هواداران را لیدر و رهبر آگاه هواداران نامید- بازهم با دلی پر از عشق به تراختور و نفرت از مدیران بی کفایت و در راس آنها آجرلوی تهرانی، در یادگار حاضر شدند و بار دیگرحتی پس از زدن گل برتری، یکصدا بر بی کفایتی مدیرعامل تلفنی صحه گذاشتند!

شعارهای متعددی برعلیه آجرلو در طول مسابقه داده شد و علاوه بر آن شعارهائی علیه بازیکنانی داده شد که اغلب سرباز بوده و به سفارش این و آن توسط آجرلو به تیم تزریق شده است.

پیش از مسابقه جناب مدیرعامل تلفنی تهرانی، مصاحبت فرموده اند که در مقابل انتقادات صبور خواهد بود! جناب آجرلو، بسیار بنده نوازی میکنند تا صبوری کنند، و اگر صبور نبودند مسلما دستور میدادند تا سرب ذوب شده در حلق کسانی بریزند که از بی کفایتی و بی لیاقتی او در مدیریت تیم آنهم از راه دور، زبان به انتقاد میگشایند و در ورزشگاه شعارهای شایسته علیه او میدهند و یا مثل بنده بیش از دو سال قلمفرسائی میکنند که مدیرعامل باید بالاسر تیم بوده و با اهل و عیالش ساکن تبریز باشد!

القصه !حاشیه نرویم که موضوع صحبت ما حمایت آشکار و تمام قد صداوسیمای سهند از آجرلوست!

آقای ساعی گزارشگر، نه تنها هیچ اشاره ای به شعارهای هواداران و اعتراض آنها به مدیرعامل تهران نشین تهرانی نکردند، بلکه صدای هواداران را موقع شعار برعلیه آجرلو، قطع میکردند!

البته هواداران علاوه بر شعارهای معمول رها کن حیاکن، شعارهای شایسته دیگری هم نثار مدیرعامل بی کفایت میکردند که از گیرنده ها قابل دریافت بود!

در هر حال، از صداوسیمای ملی انتظار نمیرود که بخاطر دوستی با آجرلو و یاسفارش این و آن ، اصل بیطرفی را رعایت نکرده و به انعکاس واقعیتها نپردازد!

آیا سیمای سهند بخاطر «چی»، با سانسور آشکار حقایق ،از اعتبار خود میکاهد؟

 

یادداشت: ساوالان – اردبیل