تراختور از آسیا جدا شد؛ لااقل در ایران نگهش داریم!
تراختور از آسیا جدا شد؛ لااقل در ایران نگهش داریم!

اویاقلیق: تراختور با آسیا وداع کرد، امری که برای همه قابل پیش بینی بود! تیمی که مدیرعامل بالاسر ندارد، تیمی که سرمربیانش خودمختارند، تیمی که استراحتگاه عده ای سرباز سفارشی است و نهایتا تیمی که هوادارانش یا در خوابند و یا اسیر تبلیغات مفتخورهای باشگاه ،جز حذف از بازیهای آسیائی و اتوبان شدن برای تیمهای […]

اویاقلیق: تراختور با آسیا وداع کرد، امری که برای همه قابل پیش بینی بود!

تیمی که مدیرعامل بالاسر ندارد، تیمی که سرمربیانش خودمختارند، تیمی که استراحتگاه عده ای سرباز سفارشی است و نهایتا تیمی که هوادارانش یا در خوابند و یا اسیر تبلیغات مفتخورهای باشگاه ،جز حذف از بازیهای آسیائی و اتوبان شدن برای تیمهای لیگ برتر، سرنوشت دیگری نخواهد داشت.

اما انصاف هم نصف دین است و اگر منصفانه قضاوت کنیم، نباید که مدیرعامل تهرانی و تهران نشین و یا سرمربیان خودسر و یا بازیکنان سفارشی مدیرعامل و یا سوگلی های سرمربیان بالاخص ساغلام افندی را، مقصر باختهای فضاحت بار تیم مظلوم تراختور بدانیم، بلکه هوادارانی را باید مقصر بدانیم که تیم را بحال خود رهاکرده اند و هر هواداری که در استادیوم زبان به اعتراض میگشاید بردهانش کوبیده وخفه اش میکنند و در دنیای مجازی هم اگر هواداری پیدا شود که دو کلمه حرف حساب بزند، دشمن تراختور و آذربایجان و مزدور این و آن میخوانند و به انواع تهمتها و فحش ها از میدان بدر میکنند!

روزی که نوشتیم ، جذب کرپیچ و سمیه ، بوی خیانت میدهد و جناب ساغلام اولا باید از هواداران از بابت جذب این دو بازیکن، عذرخواهی کند و ثانیا به آنان بازی ندهد، کمترین فحشی که شنیدیم دشمنی با آذربایجان و وطن فروشی بود!!

آنانکه با عوامل باشگاه همنوا شدند و ما را دشمن تراختور و آذربایجان معرفی کردند، حالا جواب گو باشند!

آنانکه با مفتخورهای باشگاه همصدا شدند و ما را کوبیدند، جوابگوی رسانه هائی باشند که رمز و راز جذب این دو بازیکن بی ارزش را افشا کرده اند!

بخدا بس است خوابیدن!

کاری نکنیم که تراختور مدعی دروغین هر سه جام، امسال بدست توانای مدیرعامل بیخبر از تیم سقوط کند!

هم اکنون به یاری قرمزتان نیازمندیم !

تراختور مظلوم، با سقوط تنها یک باخت فاصله دارد!!!!!