شکار شاه ماهی در انتظار هواداران تراختور در بازی با الجزیره !
شکار شاه ماهی در انتظار هواداران تراختور در بازی با الجزیره !

اویاقلیق: حضور گسترده هواداران تیم محبوب آذربایجان در روز ۲۲ اسفند در بازی با الجزیره ، از باب اینکه این تیم را برای پیروزی تشویق، تقویت و یاری میکنند و از این جهت بسیار مهم است، از سوئی دیگر حضور پرشمار پرشورها دارای ویژگی خاضی است که مربوط به میهمانی ویژه در این بازی است! […]

اویاقلیق: حضور گسترده هواداران تیم محبوب آذربایجان در روز ۲۲ اسفند در بازی با الجزیره ، از باب اینکه این تیم را برای پیروزی تشویق، تقویت و یاری میکنند و از این جهت بسیار مهم است، از سوئی دیگر حضور پرشمار پرشورها دارای ویژگی خاضی است که مربوط به میهمانی ویژه در این بازی است!

میهمانی که اگر انبوه هواداران پرشور را در سهند مشاهده کند، مسلما در رونق و پیشرفت آینده تیم اول آذربایجان نقش موثری داشته باشد.

گذشته از انتقادات بحق و بجائی که از آجرلو داریم، باید از این عمل ستودنی مدیرعامل تیم تشکر کنیم و آن دعوت از شخصیت مهم فوتبال ترکیه برای حضور در ورزشگاه سهند و مذاکرات فیمابین است که امیدواریم بنفع باشگاه آذربایجانی تمام شود.

عزیز ایلدیریم که مالک باشگاه فنرباغچه است و از مدیران فوتبالی بسیار ثروتمند کشور ترکیه است، در بازی مقابل الجزیره حضور خواهد یافت و از نزدیک پرشورهای آذربایجان را زیر نظرخواهد داشت و بیش از آنکه بازی فوتبال را تماشا کند، تماشاگر هواداران تراختور خواهد بود تا ببیند این تیم تا چه حد هوادار پرشور دارد و آنچه از شور و غوغای پرشورها شنیده تا چه حد، صحت دارد/ و بر همین مبناست که او مذاکراتی را با مسولین تراختور و به جهت حمایت از پرهوادارترین تیم جهان ترک، اقدام خواهدکرد!

شکاری بزرگ در انتظار تراختوریهاست!

هواداران تراختور  ، تنها با حضور گسترده خود میتوانند این شاه ماهی چاق و چله را به تور بیاندازند!

فرصت را غنیمت بشماریم که شاید تیم ما که مدام با مشکلات مالی مواجه بوده، با جلب توجه ایلدیریم و نظر مساعد او بتواند بر بعضی مشکلات مالی فائق آید.

سالهاست که هواداران تراختور در آرزوی برگزاری مسابقات دوستانه تراختور با تیمهای ترکیه بوده اند که بعناوین مختلف ، ممکن نشده است.

مسلما حمایت مدیر باشگاه بزرگ فنرباغچه از تیم تراختور نه تنها انجام چنین مسابقاتی را آسانتر میکند، بلکه در جوار حمایتهای مالی، معرفی هر چه بیشتر تیم ما را ممکن میسازد که بخودی خود جذب اسپانسرهای بهتر را سبب میشود.

ناگفته پیداست که جایگاه یک تیم ، بیش از آنکه با کسب موفقیتها مورد ارزیابی قرارگیرد، با انبوه و گستردگی هوادارانش ، اهمیت پیدا میکند.

با حضور گسترده خود در روز بازی با الجزیره ، هم تیم خود را یاری کنیم و هم بار دیگر با پر کردن سکوهای یادگار ثابت کنیم که هواداران تراختور بی جهت لقب پرشور ها نگرفته اند!

دست در دست هم، متحد و یکپارچه در بازی با الجزیره، برای شادی و آرامش عاشقان آذربایجان و به کوری بدخواهان، فریاد بر می آوریم:

یاشاسین آذربایجان !

یاشاسین تراختور !

***********

یاعلی ! سن نن مدد …………

 

یادداشت: ساوالان – اردبیل