هواداران، استرس تیم را بیشتر نکنند!
هواداران، استرس تیم را بیشتر نکنند!

اویاقلیق: دقت در بازی با الجزیره بخوبی نشان میدهد که بازیکنان تراختور، با پشت سرگذاشتن چند شکست، فشار زیادی را تحمل میکنند. بازیکنان با استرس بازی میکردند و ترس از شکست باعث شده بود که علی رغم بازی خوب، اشتباهات زیادی داشته باشند. عدم موفقیت در گلزنی هم نتیجه استرسی بود که بازیکنان داشتند و […]

اویاقلیق: دقت در بازی با الجزیره بخوبی نشان میدهد که بازیکنان تراختور، با پشت سرگذاشتن چند شکست، فشار زیادی را تحمل میکنند.
بازیکنان با استرس بازی میکردند و ترس از شکست باعث شده بود که علی رغم بازی خوب، اشتباهات زیادی داشته باشند.
عدم موفقیت در گلزنی هم نتیجه استرسی بود که بازیکنان داشتند و الا دیده ایم که پهلوان تراختوریها، اگر استرس نداشت حتما در شرایط بدست آمده گل میزد، چون در شرایطی سخت تر از آن هم گل زده بود.
بر هواداران تیم لازم است که وضعیت روحی بازیکنان و کادر فنی را در نظر بگیرند و از انتقاد از بازی بازیکنان بالاخص در فضای مجازی اجتناب کنند.
واقعیت اینست که بضاعت تیم و توان بازیکنان محدود است و انتقاد ها بغیر از دلسردی برای تیم چیزی به ارمغان نخواهد داشت .
بهتر است که هواداران هم در تقویت روحی تیم سهیم باشند و الا اگر شکستها در لیگ دوام یابد، موقعیت تیم در لیگ بخطر خواهد افتاد !
درست است که سالهاست که چنین وضعیت هائی را پیدا میکنیم و خودمان را به تقویت تیم در فصل دیگر امیدوار میکنیم و عبارت درست تر گول میزینیم، اما راه علاجی نداریم جز اینکه کار را از آنچه هست بدتر نکنیم . با تذکر این نکته که اگر مدیران تیم واقعا خواهان موفقیت تیم باشند، بلاشک از همین امروز جهت یارگیری و جذب کادر فنی اقدام میکنند و الا آش همان و کاسه همان
خواهدبود و تیم فصل آینده نیز ضعیف خواهد بود، چیزی که بدخواهان آذربایجان همان را میخواهند!

 

یادداشت: ساوالان – اردبیل