بازیکنانی که شریک قافله بودند و رفیق دزدها !
بازیکنانی که شریک قافله بودند و رفیق دزدها !

اویاقلیق: از میان بازیکنان سرخابی که به تراختور پیوستند، علی کریمی استثنای تاریخ است. خیلی ها بجهت سوابق سیاه بازیکنان سرخابی که به تراختور پیوسته بودند، نسبت به حضور او در تراختور بدبین بودند و مطمئن بودند که او برای تیم، دنیائی از حاشیه ها و درگیریها را بهمراه خواهد داشت. اما هواداران آگاه تراختور […]

اویاقلیق: از میان بازیکنان سرخابی که به تراختور پیوستند، علی کریمی استثنای تاریخ است. خیلی ها بجهت سوابق سیاه بازیکنان سرخابی که به تراختور پیوسته بودند، نسبت به حضور او در تراختور بدبین بودند و مطمئن بودند که او برای تیم، دنیائی از حاشیه ها و درگیریها را بهمراه خواهد داشت.

اما هواداران آگاه تراختور با تحلیل انگیزه حضور او در تراختور، نسبت به او بدبین نبودند و حضورش را از روی صداقت میدانستند.
کریمی گفت: خانم من ترک است و من به همسرم قول داده ام یک سال از فوتبالم را در خدمت تراختور باشم!
او راست میگفت و یکسال در خدمت تیم تونی بود و با او جام قهرمانی تراختور در حذفی را بالای سربرد و چندی پیش نیز مورد تمجید «آتاتونی» قرار گرفت!

او نه تنها در تراختور حاشیه نساخت، بلکه در جایگاه یک ستاره باتجربه حاشیه ها را جمع کرد  و با اینکه کاپیتان نبود، عملا حکم کاپیتانی تراختور را بعهده داشت.

بی جهت نبود که هواداران تراختور در سهند و در حضور یک «علی» دیگر ، یکصدا گفتند: علی، فقط کریمی !!!!!

علی کریمی اولین بود و به احتمال بسیار زیاد، آخرین بازیکن رنگی می باشد که یک رنگ داشت، رنگ انسانیت و وفای به عهد!

نقطه مقابل علی کریمی، بنگر بود که هیچ هواداری نسبت به او خوشبین نبود و هیچ هوادار تراختور را نمیتوانستیم پیدا کنیم که به او نفرت نداشته باشد!

اما آجرلو و قلعه نوئی او را به تراختور آوردند و سینا عشوری را مجبور کردند که دستبوس او شود و باقی قضایا …….و نهایتا خیانت آشکار او به تراختور!

از بازیکنان عادی که بگذریم میرسیم به بازیکنان سرباز !

سربازان سه دسته بودند: بازیکنانی که خوب یا متوسط و یا بد از نوع خیانت آمیز، بازی کردند!

ابتدا عرض کنم که هیچ بازیکن سرخابی برای تراختور حتی متوسط هم بازی نکرده و تمامی آنها در زمان آجرلو و بتوسط مستقیم ایشان، علیرغم مخالفت هواداران جذب شده اند و همگی متهم به خیانت شده اند!

ناگفته نماند که بدترین آسیب ها به تراختور و هوادارانش و مردم آذربایجان توسط بختیار رحمانی و در زمان آجرلو بعمل آمده است!

و اما در بین سرباز بازیکن ها ، اگر اشتباه نکنم سه بازیکن ذوب آهنی داشته ایم که در جرگه بهترینها بوده اند: دو احسان و یک سینا ! هر سه با غیرت برای تیم بازی کرده اند!

احسان حاج صفی و احسان پهلوان و سینا عشوری!

پهلوان هنوز هم بازی میکند و امیدواریم که همچنان خوب بازی کند و سینا عشوری را بابهانه های مشکوک کنار گذاشته اند تا جا برای بازی افرادی باز شود که هواداران در حقشان در بازی با پیکان ،شعار دادند که : مدیر بی لیاقت، بازیکن بی غیرت!!!!! و یا این شعار که : قیرمیزی کوینک بالا غیرت ایستر!!!!

القصه !

یکی از سربازان پرسپولیسی که با مخالفت شدید هواداران بتوسط آجرلو به تراختور آمد و امروزه دل هواداران تراختور را با الطاف لایزال مدیرعامل تهران نشین به رنج و درد انداختهT جناب عالیشاخ است که با حمایتهای ضمنی و خفی مدیرعاملT آزادانه میگردد و به ریش هواداران تراختور که هیچ بلکه به ریش تمامی سربازانی میخندد که دو ساعت کشیک میدهند و دو ساعت آماده باش می ایستند و دو ساعت استراحت میکنند و باز از نو !!!

آیا با وجود آجرلو این وضع ادامه نخواهدیافت ؟

 

یادداشت از: ساوالان – اردبیل

 

با لمس تصویر زیر به کانال تلگرامی بیداری آذربایجان بپیوندید.