تخمه شکستن ممنوع! یار ۱۲ ام، تنها نقطه قوت تراختور در مقابل پیکان
تخمه شکستن ممنوع! یار ۱۲ ام، تنها نقطه قوت تراختور در مقابل پیکان

اویاقلیق:این هفته تیم اول آذربایجان با پیکان مقابله میکند. صرفنظر از رویدادهای غیر قابل پیش بینی د رفوتبال، بنظر کارشناسان، تیم پیکان بجهات مختلف وضعیت فنی بهتری نسبت به تراختور دارد. از طرفی هم محرومیت دو بازیکن کلیدی تراختور (ایرانپوریان- مهدی زاده) کار را برای تراختور سخت تر کرده است. هر دو بازیکنی که در […]

اویاقلیق:این هفته تیم اول آذربایجان با پیکان مقابله میکند. صرفنظر از رویدادهای غیر قابل پیش بینی د رفوتبال، بنظر کارشناسان، تیم پیکان بجهات مختلف وضعیت فنی بهتری نسبت به تراختور دارد. از طرفی هم محرومیت دو بازیکن کلیدی تراختور (ایرانپوریان- مهدی زاده) کار را برای تراختور سخت تر کرده است. هر دو بازیکنی که در پست دفاع بازی میکردند و جانشینان آنها کارایی پر کردن جای آنها را نخواهند داشت.

بدیهی است که در چنین وضعیتی، تیم تراختور بطمع گل زدن، اگر گلی بخورد، جبرانش دشوار خواهد بود و مسلما کادر فنی متوجه این موضوع هستند.

با اینحال تیم ما با همه کاستی ها ، نقطه قوتی دارد که با استفاده مناسب از آن میتواند کاستی ها را جبران کند، بلکه بر حریف نیز غلبه کند.

امتیاز میزبانی و حضور پرشور هواداران تراختور با تشویقهای بی امان خود میتواند تمامی معادلات برتری پیکان را بنفع تراختور بهم بزند. شکی نیست که اعضاء تیم به تشویق هواداران امیدوار و دل بسته اند. تشویقهای هماهنگ و شور آفرین، دوپینگ مجازی است که دست هواداران است. تحریک و تهییج تیم برای یورش و ایجاد روحیه برتری جوئی، تنها از دست یار دوازدهم برمی آید.

آنانکه پیروزی تراختور را میخواهند، بایستی در استادیوم حضور یابند و «ایستاده» تیم را تشویق کنند!

تخمه شکستن ممنوع!

تشویقهای چند نفری پارازیتی ممنوع!

هرگونه توهین به داور و حریف تا ابد ممنوع!

تا مسیر عبور تراختور بسوی پیروزی آزاد شود!

ضمنا یادآور میشویم که جلالی زمانی سرمربی تراختور بوده و دارای حق نان و نمک با تراختور و هوادارانش است و لازم است که حرمت ایشان در همه حال حفظ شود و چنانکه بنحوی تشویق شود، نشانگر نمک شناسی هواداران تراختور خواهد بود!

به امید حضور گسترده در روز پنجشنبه !

 

یادداشت از: ساوالان – اردبیل