اویاقلیق: بعد از بازی تراکتور در برابر تیم بوشهری ، بیان چند نکته در مورد این بازی ضروری است:   گزارشگربازی: بر اساس مقررات صداوسیما گزارشگران بازیها بایستی تنها به گزارش بازی بپردازند و از اظهار نظرهای کارشناسانه بخصوص در زمینه داوری ، و نیز جملاتی که نشانگر تحقیر و یا ضعیف و کوچک نشان […]

اویاقلیق: بعد از بازی تراکتور در برابر تیم بوشهری ، بیان چند نکته در مورد این بازی ضروری است:

 

گزارشگربازی:

بر اساس مقررات صداوسیما گزارشگران بازیها بایستی تنها به گزارش بازی بپردازند و از اظهار نظرهای کارشناسانه بخصوص در زمینه داوری ، و نیز جملاتی که نشانگر تحقیر و یا ضعیف و کوچک نشان دادن تیمها باشد خودداری کنند!

در گزارش ها، اصل بر بی طرفی است، اما طبیعی است که گزارشگران شهرستانی بنوعی علایق خود را به تیم شهر خود نشان دهند و تا این حد قابل قبول است!

البته در خصوص گزارشگران شبکه سهند متاسفانه باید گفت که این آقایان نه تنها بی طرف نمیمانند، بلکه قدری هم بنا به مقاصدی، بطرف حریفان هم لغزش پیدا میکنند ! و ایکاش بیطرف باشند که باز بنفع تیمهای آذربایجانی خواهد بود.

و اما آنهائیکه گزارش گزارشگر بوشهری را شنیده باشند، به این فکر می افتند که اگر در صداوسیما، اصل بر بیطرفی است، پس چگونه آن تشکیلات صداوسیمای بوشهر، اجازه میدهد که آن چنان گزارشی پخش شود که اعصاب هواداران میلیونی تراختور را خط خطی میکند؟!

گزارش بازی نبود، نقد داوری بود و بلکه مافوق داوری !

بقدری بجای داور، رای داوری داد تا اینکه در لحظه ای گفت: شاید از طرف بازیکن تراختور خطا شده باشد که ما ندیدیم و داور هم اعتقاد به خطا ندارد و بازی ادامه دارد!!!!!

بهتر است که گزارشگران شبکه سهند، قدری به این گزارشهای دیگر شهرستانها توجه کنند و درک کنند که چقدر به تراختوریها ستم میکنند!

خیلی دیده ایم گزارشگران ما موقعیکه توپ بطرف دروازه ما می آید، چنان خود را ……. میدهند که انگاری تیم تراختور گل زده !

تماشاگران تبریزی :

تبریز کجا جم کجا ؟

نه رسانه ای داریم و نه بلندگوئی تا بمردم ایران بگوئیم:

ایهالناس! به پیر به پیامبر ! نه باشگاه تراختور آنقدر پول دارد و نه هوادارانش. که هوادار از تبریز به جم بوشهر برود!

ایهالناس ! آهای مردم باوجدان !

تراختور در سرتاسر ایران هوادار دارد، قشقائی های شیراز با آنهمه پلاکارد و پرچم تبریزی نیستند، بومی محل هستند!

شکر خدا تیم تراختور تا دلتان بخواهد نانخورهائی دارد که بایستی بطور رسمی به این مساله واکنش نشان دهند. از معاون فرهنگی و مدیر رسانه ای گرفته تا روابط عمومی و غیره!

شما را بخدا باندازه یک ارزن همت داشته باشید! یعنی چه که ترکان قشقائی فارس و هرمزگان را انکار هویت میکنند و تبریزی معرفی میکنند!؟

توجه بخواست هواداران توسط سرمربی:

عدم استفاده از دوبازیکن بی مصرف خارجی که در مقام بازیکن حریف ظاهر میشدند، مایه امیدواری است .

لازم است که سرمربی با توجه بموقعیت تراختور در لیگ و آسیا، از بازیکنان جوان و بومی که قرارداد چندساله با تیم دارند استفاده کند تا راه بیفتند و ستاره های تیم در آینده باشند!

سرباز پهلوان ! :

با اینکه اکثر بازیکنان سرباز، از جان و دل برای تراختور بازی نکرده اند، اما بوده اند بازیکنانی که نشان داده اند، جوهر و ذات افراد است که در عملکرد آنها تاثیر دارد.

امروز، پهلوان تراختوریها ، کار یک لشگر سرباز را برای تیم انجام میدهد. قدرش را بدانیم و قدردان دیگر سربازان هم باشیم!

گل پهلوان تراختور، یک تاثیر بسیار دلچسبی داشت که بقول تبریزیها، «کوکو دادی وئردی!»

آنهم گرفتن حال گزارشگر بوشهری بود که انگار پنجر شد ، فیس یاتدی!!

یاشاسین پهلوان یمیز!

 

یادداشت از: ساوالان – اردبیل