عوامل شکست فضاحت بار تراکتور: دلالان +ساغلام
عوامل شکست فضاحت بار تراکتور: دلالان +ساغلام

اویاقلیق: در گذشته هم بازیکنان خارجیی به تراختور جذب شده بودند که پشیزی ارزش نداشتند و هیچ سودی به تراختور نرساندند. بازیکنانی که از بیکارگردیشان در خیابانهای شهر خودشان ، بخوبی میتوانستیم در یابیم که دوران فوتبالشان گذشته است…… اما امان از دلالهای فوتبال که هر جنس بنجلی را بقیمت گزاف به تیمهائیی مثل تراختور […]

اویاقلیق: در گذشته هم بازیکنان خارجیی به تراختور جذب شده بودند که پشیزی ارزش نداشتند و هیچ سودی به تراختور نرساندند. بازیکنانی که از بیکارگردیشان در خیابانهای شهر خودشان ، بخوبی میتوانستیم در یابیم که دوران فوتبالشان گذشته است……

اما امان از دلالهای فوتبال که هر جنس بنجلی را بقیمت گزاف به تیمهائیی مثل تراختور قالب میکنند!

جنس بنجل و نامرغوب هم مشتری دارد آنهم چه مشتری نان و آبداری!؟

در گذشته دیدیم و نمردیم د رزمان مدیرعامل تهران نشین بی خبر از تیم هم دیدیم که مدیرعاملان تراختور مشتری پروپاقرص اجناس بنجل و رودست مانده هستند:کرپیچ…سمیه !!!

مانده ام که چه حکمتی بوده که آلمیدا را از بین اجناس «تاناگورائی» انتخاب نکرده اند؟؟؟؟؟؟

یکی از آشنایان به کار ساخت و ساز آغاز کرده بود و سخت در تلاش بود که آپارتمانهای مشتری پسند بسازد و خود را در مضیقه قرارداده بود!

یکی از اقوام که در این کار تجربه داشت به مهندس تازه کار گفت: به فکر شکل و شمایل ساختمان نباش! دم یک بنگاه چی را ببین تا تمام آپارتمانهای تو را بفروشد!!

باز هم امان از دلالهای فوتبال که همان کار بنگاهدارها را میکنند!

اما ناگفته نماند که از قراردادهای بازیکنان خارجی، پورسانتهای قابل توجهی به «بعضی» ها میرسد! از ایرانپوریان و کیانی و ابراهیمی، یک ریال از دستشان چکه نمیکند (خسیس ها!)

حسود، هرگز نیاسود!….. حسادت نکنیم به بعضی ها که دو بازیکن اورپائی را جذب تیم کردند و این دو بازیکن «ول معطل اورپائی» بغیر از ضرر و ضربه به تیم کاری نکرده اند، اما خوب، باعث شده اند که عده ای آنهم از نوعی که مدعیند حقوق نمیگیرند به نان و آبی رسیده اند!…گور پدر تیم و هوادار سکته کننده !

و اما جناب ساغلام!

ساغلام بمعنی سالم است که البته ساغلام ترکی و سالم عربی است! و ما باید عربی آنرا بنویسیم که ترکها بفهمند!

حاشیه نرویم که ما امیدوار بودیم که لااقل این ساغلام آدم ساغلامی باشد و بعد از آنهمه مصیبتی که قلعه نوئی دوست باز و گلمحمدی رفیق باز بر سر تراختور آوردند و به سوگلی های خود میدان دادند، این ساغلام ما بدون دوست و رفیق بازی، به توانمندها میدان بدهد!

اما حیف که از چاله در آمدیم و در چاه شدیم! (اوتدان قورتولوب ، الووا دوشدوک)

ساغلام افندی، خارجیسم تشریف دارند و علی رغم بازیهای افتضاح کرپیچ در دو بازی قبل که نتوانست توپ را در یک متری دروازه گل کند، فیکس تیم میشود!

ایرانپوریان، ستون تیم را نیمکت نشین میکند تا جناب میستر سمیه ما را مضحکه جهانیان کند!

آقای ساغلام افندی!

ما با کسی تعارف نداریم! از مربی بومی تبریزی و اردبیلی و …. گرفته تا خارجی !

تراختور، شرف و عزت ماست. باید که در خدمت تیم باشی نه اینکه در امیال و هوسهای خود سیر کنی!

اگر قرار است ببازیم، چه بهتر که با «آزادی»ها ببازیم تا سال دیگر، دیگر نبازیم !

آقای ساغلام افندی!

هر هوادار تراختور، خود باندازه مربی غیرحرفه ای معلومات دارد و فوتبال را میفهمد، بشما هشدار میدهیم که بفکر موفقیت تیم باشی نه بفکر میدان دادن به خارجی های بی مصرف !

ضمنا بار دیگر به مدیرعامل تهران نشین بی خبر از تیم یادآور میشویم که وضعیتهای حساس پیش آمده برای تیم را بررسی کنند و از ساغلام بخواهند که چرا ایرانپوریان را نیمکت نشین کرده بود؟؟؟؟ این موضوع بقدری بودار است که قابل شک است!

در آخر همدردی هواداران تراختور را با خانواده های داغدار حادثه هواپیمائی ابراز داشته، برای رفتگان طلب مغفرت و برای بازماندگان ،صبر و تحمل مسالت داریم!

 

یادداشت: ساوالان- اردبیل