ایده های بکر برای ورزش شهرداری تبریز !
ایده های بکر برای ورزش شهرداری تبریز !

اویاقلیق: ارایه ی دیدگاه های بدیع و بکر مدیر عامل جدید سازمان ورزش کلان شهر تبریز در برنامه موج فوتبال که البته از منطق و ضرورت محکم هم برخوردار بود بعد از سال های مدید شهروندان و کارشناسان را به آینده ورزش شهرداری امیدوار کرد . دکتر علیرضا رحیمی اگر چه آرمان گرایانه از برنامه […]

اویاقلیق: ارایه ی دیدگاه های بدیع و بکر مدیر عامل جدید سازمان ورزش کلان شهر تبریز در برنامه موج فوتبال که البته از منطق و ضرورت محکم هم برخوردار بود بعد از سال های مدید شهروندان و کارشناسان را به آینده ورزش شهرداری امیدوار کرد .
دکتر علیرضا رحیمی اگر چه آرمان گرایانه از برنامه ها و رویکردهای مدیریت ورزش سخن گفت و شاید هنوز از موانع و حاشیه های برخی احیاناً منافع باختگان مواجه نشده است اما هر آنچه گفت ضروری ، عملیاتی و واقع بینانه بود .
چرا باید شهرداری برخلاف تمام کلان شهرهای ایران در فوتبال قهرمانی که حتی رفتگر هایش برایش کف نمی زنند و سکوهای ورزشگاه خانگی اش هم در مصاف با رقیبان مملو از خالی است برای فوتبال فساد زده ی به اصطلاح قهرمانی هزینه کند ؟!
دکتر رحیمی انگشت به جای خوبی گذاشت ، با هزینه های یک ساله ی فوتبالداری بی هوادار شهرداری که چه بسی برای چند تماشاگرش هم مواجب باید بپردازد تا احیاناً پیش برخی ها برای بقای آن نمایش مصلحتی یقه جرکنی و وا شهرداری اجرا کنند ؛ می شود چندین مکان عمومی دایمی ورزش برای فرزندان شهروندانی ساخت که برای تامین این هزینه ها عوارض می دهند .
آیا بهتر نیست حداقل برخی تایم های میادین محلات را که زمان خاکی بودن ، محل جست و خیز و شور و غوفای بچه های مناطق محروم بود و از دل گرد و خاک آن استعدادهایی مثل کریم باقری ها و دین محمدی ها و خطیبی ها و شیخ لاری ها و شیخ شایان ها و.. الا ماشالله کشف می شد و اینک بعداز جمن مصنوعی شدن و فنس کشی دست این بچه های محروم از آن ها کوتاه شده است ، در اختیار آنان گذاشت ، زمین هایی که شاید در آمد یکسال شان کفاف قرارداد یک ساله ی یک بازیکن تیم دسته دومی شهرداری را هم نکند ؟!
دکتر رحیمی به و اسطه ی تخصص پزشکی خود به قدر کافی از آنچنان منال و مکنت برخوردار است که چشم در پشت پرده های مادی و ابهام انگیز قرارداد ها و تیم داری های رایج قهرمانی نداشته باشد و اگر چه نمی توان حق تلاش و خود نشان دادن های او را برای بلند پروازی و جاه طلبی برای افق های دور که پرستیژ و استعداد آن را چه به لحاظ علمی و چه به لحاظ شخصیتی دارد گناه دانست ، فلذا حمایت شورا و مسوولین و دلسوزان ورزش استان از وی می تواند اتفاقات خوبی را در حوزه ی ورزش شهرداری رقم بزند .
آیا مدیر جوان و جدید ورزش شهرداری تبریز خواهد توانست برای تحقق ایده هایش از سد حاشیه هایی که احیاناً خدمات خاص برون سازمانی متمادی ماضی ایجاد کرده است ، بگذرد ؟!

 

ابوالفضل وصالی – روزنامه نگار و پیشکسوت رسانه آذربایجان