گلمحمدی هنوز هم نمیداند مربی کدام تیم است؟
گلمحمدی هنوز هم نمیداند مربی کدام تیم است؟

اویاقلیق: با اینکه چندین ماه است که گلمحمدی سرمربی تیم پرهوادار و ایرانشمول تراختور شده است، اما هنوز که هنوز است، او نمیداند که مربی کدام تیم است؟ نامبرده تا حال نفهمیده که حساسیتهای هواداران تراختور چیست؟ چرا به باختهای پیاپی او عیبی یوخ میگفتند؟ … و چرا به خودباختگی او در آزادی عکس العمل […]

اویاقلیق: با اینکه چندین ماه است که گلمحمدی سرمربی تیم پرهوادار و ایرانشمول تراختور شده است، اما هنوز که هنوز است، او نمیداند که مربی کدام تیم است؟

نامبرده تا حال نفهمیده که حساسیتهای هواداران تراختور چیست؟ چرا به باختهای پیاپی او عیبی یوخ میگفتند؟ … و چرا به خودباختگی او در آزادی عکس العمل چنینی، نشان دادند؟ شاید هم میداند و می فهمد، و از روی غرض خود را به کوچه علی چپ زده است؟

آقا یحیی!

ما بشما فرصت دادیم و فشار بر اخراج شما را کاستیم تا بخود آئی و قدر و منزلت خود را بعنوان سکاندار یک تیم پرهوادار دریابی، اما حیف که بجای اصلاح افکار و بینش خود نسبت به تیم بزرگ تراختور و اعضای آن و نیز هواداران پرشورش، حرفهائی را بزبان می آوری که در حد بینش پرسپولیسی هاست! البته آن پرسپولیسی هائیکه یکصدا و هماهنگ به ترکها توهین کردند!

هرچند که ما از قبل میدانستیم که تو یک پرسپولیسی هستی و بروی خود نمی آوردیم که شاید به آغوش ما برگردی و عضوی خدمتگزار از تیم اول آذربایجان باشی، اما نمیدانستیم که افکار تو هم مثل افکار پرسپولیسی هاست!

آقا یحیای گل (ازنوع سرخ!! )

قربان مرام داشته و نداشته ات!

سینا عشوری کی گفته که «آذری» است تا از احساسات هواداران استفاده کند؟ بازیکنی که غیرت و تعصب خود را به تراختور و آذربایجان به اثبات رسانده، کی و کجا حتی کلمه «آذری» را بر زبان آورده ؟؟ “تورک اوغلی” تراختوریها، همیشه خود را تورک و یا قاشقای معرفی کرده نه آذری؟مطمئن باش که اگر عشوری خود را آذری معرفی کرده بود، در دل هواداران تراختور و نتیجتا در تیم جائی نداشت، مثل جنابعالی !

واقعیت اینست که مربیان رنگی (زرد طلائی، سرخ و آبی) برای تراختور، جز زحمت ثمری نداشته اند و شما نیز یک رنگی هستید که مستثنی نخواهید بود! با این تفاوت که امثال قلعه نوئی آنقدر شعور داشتند که ملاحظه هواداران را بکنند، لاکن تعلقات شما به پرسپولیس بحدی است که خود را میبازید و فراموش میکنید که سرمربی تیمی هستید که هوادارانش به مرام اهمیت میدهند!

************

در هرحال با این مصاحبه های ضدمرام هواداران تراختور و نتایج نامطلوب، چمدان گلمحمدی بسته شده و لازم است به مدیران باشگاه، پیشاپیش متذکر شویم که:

جانشین یحیی، موکدا بایستی خارجی باشد !!!!!!!!!!!!

جالب است که در این گیر و دار هر کسی خر خود را پیش میراند. رسانه های جیره خوار و دلالان ، نام مربیانی را مطرح میکنند که یا ضعیفند و یا رنگی و حتی آن کسیکه نه تنها از همین تراختور بلکه از چهار تیم لیگ برتری که حضور داشته، نصف و نیمه اخراج شده و به لیگ یک رفته و حتی از لیگ یک هم اخراج شده و حالا بیکار است و دست به دامان بعضی سایتهای جیره خوار شده تا اسم او را هم مطرح کنند تا سرمربی تراختور شود!!!

همه میدانیم که در سالهای اخیر در اثر بی کفایتی مربیان داخلی، تراختور با تونی ، پرسپولیس با برانکو، تیم ملی با کیروش و استقلال با شیفر نتیجه گرفته .

هواداران سرمربی خارجی میخواهند!

والسلام علی من التبع الهدی!

 

یادداشت از : ساوالان – اردبیل