جهنمه گئدن، اوزونه یولداش آختارار! / چند توصیه قبل از بازی با دُردانه پایتخت!
جهنمه گئدن، اوزونه یولداش آختارار! / چند توصیه قبل از بازی با دُردانه پایتخت!

اویاقلیق: برای تراختوریها که عادتشان شده که در وسط روز مسابقات تراختور را در سهند تماشا کنند، برگزاری مسابقه در این ساعت از روز، چیز درخور توجهی نیست که آنهاحتی ساعت یک ظهر را هم تجربه کرده اند. اما برای هواداران تیم دردانه که همیشه بازیهای خود را در آخرین ساعات روز مشاهده کرده اند […]

اویاقلیق: برای تراختوریها که عادتشان شده که در وسط روز مسابقات تراختور را در سهند تماشا کنند، برگزاری مسابقه در این ساعت از روز، چیز درخور توجهی نیست که آنهاحتی ساعت یک ظهر را هم تجربه کرده اند.

اما برای هواداران تیم دردانه که همیشه بازیهای خود را در آخرین ساعات روز مشاهده کرده اند تا با استفاده لازم از طول روز، با فراغت خاطر به استادیوم تشریف بیاورند و در حد بضاعت وزارت ورزش، با صرف ساندویچ و ساندیسی گلوی خود را تازه کنند و حداقل شعارشان در حق تیم مقابل این باشد که
:…..سوراخه …… سوراخه !
در خصوص تراخور هم که شعارهای قوم پرستانه شان در طول این چندسال بوده و با وجود اشاره فیفا به این موضوع {توهین نژاد پرستانه بر علیه ترکها}، امید چندانی نداریم که دست از این شعارهای ضد ملی بردارند!

با اینحال توصیه اکید داریم که در مقابل شعارهای قوم پرستانه بعضی ها، هواداران تراختور خویشتن داری نشان دهند و به شعار یاشاسین آذربایجان، اکتفا کنند که تمامی دوربینها و میکروفونهای رسانه های مللی و میللی ، آماده «کـــــــــــــــــــــــــوه سازی از کاه» هستند!!

و باز تقاضای عاجزانه داریم که از عرض اندام افراد نفوذی و تحریک آنها به شعار متقابل، جلوگیری بعمل آید!

جهنمه گئدن، اوزونه یولداش آختارار!

مواظب آن نفوذیهای غیر تورک باشید که ترکی را بدون لهجه صحبت میکنند، اما دل به دولت سرطانیی دوخته اند که آمریکا بوجود میآورد و اسرائیل تنها کشوریست، که آمادگی اش را برای به رسمیت شناختن استقلال آن، اعلام کرده !!!

حاشیه نرویم که هواداران تیم دردانه پایتخت که صدمیلیون از جمعیت هشتاد میلیونی را شامل میشود!! کتک هواداران تیم ناتنی تراختور را میخورند!

کی مسابقه تیمهای دردانه در تهران ساعت ۲ و نیم بوده؟

بیچاره سرخهای ناز نازی!

بخاطر بازی با یک تیم ناتنی مجبورند، درست موقع ناهار، بروند به استادیوم!

حق دارندکه بگویند: ساندویچشون بخوره تو کله شون! ………

بنده بعنوان ریش سفید هواداران تراختور، از عزیزان هوادار تیم دردانه پایتختی، عذرخواهی میکنم و امیدوارم که دق دلیشان را از بابت زمان نامناسب مسابقه ، سرهواداران تراختور نریزند!!!

 

یادداشت: ساوالان/اردبیل