چه کسی جای سینای باغیرت را میگیرد؟
چه کسی جای سینای باغیرت را میگیرد؟

اویاقلیق : همه میدانیم که سینا عشوری بازیکن متعصب و با غیرت و محبوب قشقائی، تنها بازیکنی است که از تیم کنار گذاشته میشود تا جا برای یک فرد سفارشی و یا سوگولی دیگر باز شود! ما هواداران مسئولیت بر کناری این بازیکن محبوب را که عاشق تیم اول آذربایجان و هوادارانش است بعهده سرمربی […]

اویاقلیق : همه میدانیم که سینا عشوری بازیکن متعصب و با غیرت و محبوب قشقائی، تنها بازیکنی است که از تیم کنار گذاشته میشود تا جا برای یک فرد سفارشی و یا سوگولی دیگر باز شود!

ما هواداران مسئولیت بر کناری این بازیکن محبوب را که عاشق تیم اول آذربایجان و هوادارانش است بعهده سرمربی تیم میدانیم!

هر چند که در خفا ممکن است او به این کار مجبور شده باشد و او خود عاقلتر از آنست که بازیکنی را که چند فصل با تیم هماهنگ شده، اخراج کند و بدنبال بازیکنی باشد که چند ماه باید منتظر بماند تا با تیم هماهنگ شود!

برای برکناری سینا عشوری هیچ توجیه فنی و اخلاقی ابراز نشده و همین امر باعث شده تا علت « غیر فوتبالی » بودن اخراج این بازیکن را بهتر متوجه شویم !!!

اما تورک با غیرت پرشور ها برکنار شود، چه کسی جای او را خواهد گرفت؟

شنیده ها حاکی از آنست که علیرغم جذب دروازه بان برزیلی، و حضور فرزین گروسیان و دروازه بان سوم، یحیی خان «مجبور» است، «کوروش ملکی» دروازه بان نیمکت نشین گسترش را جذب کند  ! … برای چه و با کدام صلاحدید؟ ما نمیدانیم!!!

اما کوروش ملکی را میشناسیم! کسیکه جا برایش باز میکنند تا جای سینای تورک را بگیرد، برایمان شناخته شده است!

نمک بر زخم هواداران از اخراج بازیکن محبوب!

یادداشت از : ساوالان – اردبیل