دویمادیق ایستی سیندن، کور اولدوق توستوسوندن!
دویمادیق ایستی سیندن، کور اولدوق توستوسوندن!

اویاقلیق: بعد از دو نیم فصل محرومیت تیم مظلوم آذربایجان، اکنون با سفارشات این و آن، کادر فنی تیم و مدیریت محترم، برخلاف مصلحت فنی تیم، اقدام به جذب بازیکنان سرباز وظیفه و اجباری دیگر تیمها گرفته اند، باز صدای وانفسا و وامصیبتای بدخواهان و رقبای تیم اول آذربایجان اوج گرفته است. سایتها و رسانه […]

اویاقلیق: بعد از دو نیم فصل محرومیت تیم مظلوم آذربایجان، اکنون با سفارشات این و آن، کادر فنی تیم و مدیریت محترم، برخلاف مصلحت فنی تیم، اقدام به جذب بازیکنان سرباز وظیفه و اجباری دیگر تیمها گرفته اند، باز صدای وانفسا و وامصیبتای بدخواهان و رقبای تیم اول آذربایجان اوج گرفته است.

سایتها و رسانه های کشوری که به پشتوانه مالیاتهای کمرشکن صنعتگران و کسبه آذربایجان ارتزاق میشوند، گستاخانه و بی محابا در مقابل قوانین کشوری ایستاده و هر آنچه میتوانند بر علیه تیم تراختور مینویسند.

متاسفانه همین رسانه ها، درهای دفاع و رفع تهمت تراختوریها را بسته و حرف حساب هواداران تراختور را منعکس نمیکنند!

از قضای روزگار مسئولین باشگاه نیز توانائی و یاحوصله جوابگوئی و یا روشنگری را ندارند. هرچند که نانخوران این باشگاه از معاونت فرهنگی گرفته تا مدیر رسانه ها، خیلی بیشتر از حد تصور است!

بیچاره هواداران تراختور که هم باید موظب کج رفتاریهای سرمربی در اخراج بازیکنان متعصب تیم باشند و هم به مهملات بدخواهان جواب بگویند!

بقول شاعر، اگر دردم یکی بودی چه بودی!

عزیزان محترم بدخواه تراختور!

به پیر و پیامبر قسم! قانون نظام وظیفه اجباری را نه باشگاه تراختور بنیان نهاد و نه هوادارانش!

یادگار رضاخان پالانی است که شعارش یک دولت و یک ملت بود!

عزیزان گرامی ضد تراختور!

به مقدسات قسم! تبصره ای که اجازه داده بعضی ورزشکاران در تیمهای نظامی دوره خدمت خود را بگذرانند، توسط مردم آذربایجان تصویب نشده، بلکه صلاحدید ستاد نیروهای مسلح آنهم با شرایط خاص است! لطف کنید ما را نکوبید، اگر به قانون اعتراض دارید و یا مخالف قانون هستید، آدرس را اشتباهی آمده اید، هم مجلس و هم ستاد نیروها در تهران است نه در تبریز!

عزیزان قلم بدست تهمت زن!

شما بهتر از همه میدانید که تصمیم گیری و رفتن به سربازی شرایط خاص خود را دارد، بخصوص اینکه پای تشکیلات غیر ورزشی مثل نظام وظیفه در میان باشد و تا بخواهی امریه برای تیمی بگیری علاوه بر باشگاه مقصد، موافقت واحدنظام وظیفه و ستاد نیروهای مسلح لازم است و هماهنگ سازی و جلب موافقت آنها زمانبر و مشکلات خاص خود را دارد.
بنابراین سربازان ورزشکار باید از خیلی وقت قبل بفکر اعزام خود باشند و تمهیدات لازم را آماده کنند!

با همه اینها در مجموع اگر تیم تراختور از نظر ریالی از جذب بازیکنان سود برده باشد، از نظر فنی و نتیجه مسابقات، ضررهای متعددی دیده اند و تنها چند بازیکن انگشت شمار در خدمت تیم بوده اند و بقیه فقط آموزش دیده اند و در چند بازی آخر برای جلب مشتری با بازی های خوب، خودنمائی کرده اند!

از به اصطلاح خودیها مثال میزنیم تا به دل آقایان نیاید:
همین فرشاد احمدزاده و سامان نریمان جهان !! آنها در تراختور ستاره شدند و به تیمهای خود برگشتند و در کل نفعی برای تراختور نداشتند!بازی نریمان جهان در مقابل گسترش ، در سالیکه قهرمانی از تراختور گرفته شد، مثال محکمی است برای اهل ورزش!!

حالیا به بدخواهان محترم یاد آور میشویم که ما هواداران، زیادی با سربازگیری موافق نیستیم که اکثرا دل در گرو تیم قبلی شان دارند، هرچند که مسئولین بلحاظ مالی و سفارشات این و آن برای این کار راغبند!

و اما چرا همه سربازها مایلند که امسال در تراختور باشند؟
دلایل زیاد است. از آسیائی بودن تراختور گرفته تا کثرت هواداران و امکانات شهر تبریز که هرعاقلی را به تبریز رهنمون میکند!

 

یادداشت از: ساوالان/ اردبیل