آقا یحیی، عصب «تعصب» پرشورها را تحریک نکنید تا از محبوبیت شما کاسته نشود!
آقا یحیی، عصب «تعصب» پرشورها را تحریک نکنید تا از محبوبیت شما کاسته نشود!

اویاقلیق: وجود نام ممداف ۱۴ پرشورها و سینای تورک در «لیست سیاه» گلمحمدی، ابتدا با ناباوری هواداران مواجه شده، اما بمحض تائید صحت آن شوک بزرگی به هواداران وارد شد! صرفنظر از توانائیهای فنی این دو بازیکن که قابل بحث است و شاید سرمربی محترم بازیکنانی قابلتر از آنان را زیر سر دارند که مانمیدانیم […]


اویاقلیق:
وجود نام ممداف ۱۴ پرشورها و سینای تورک در «لیست سیاه» گلمحمدی، ابتدا با ناباوری هواداران مواجه شده، اما بمحض تائید صحت آن شوک بزرگی به هواداران وارد شد!

صرفنظر از توانائیهای فنی این دو بازیکن که قابل بحث است و شاید سرمربی محترم بازیکنانی قابلتر از آنان را زیر سر دارند که مانمیدانیم و نمی شناسیم، اما این دو بازیکن هریک بلحاظی پیوندی عمیق با تیم و هواداران گسترده و میلیونی آن دارند که قابل قیاس با سایر بازیکنان همردیف و حتی بالاتر نیستند!

کیانی و ممداف چهارده و ایرانپوریان سه بازیکن قدیمی و متعصب تراختورند که هواداران بخوبی میشناسند و تاحال هیچگونه کمکاری از طرف آنان مشاهده نشده است. حضور ممتد آنها در این تیم موید این ادعاست. بیشک بدخواهان و رقبا برای تضعیف تراختور، چه بسا در فصل نقل و انتقالات ، پیشنهادات وسوسه انگیزی هم به آنان داده اند، اما باز آنها در تراختور ماندنی شده اند!

ایجاد حاشیه برای ابراهیمی در اول فصل توسط بدخواهان خودی و حکم محرومیت خارق العاده و نامعقول برای کیانی ، بی جهت و امر عادی نبوده و مسلما تداوم هم خواهد داشت.

در توانائی و بازی خوب ابراهیمی تنها به آخرین بازی او نگاهی بیفکنیم تا به این فکر بیفتیم که چه کسی بهتر از اف۱۴ ؟؟؟؟؟

در بازی آخر تا توپ به ابراهیمی میرسید حداقل دو نفر از بازیکنان حریف مامور میشدند که ضربه به او بزنند و ناکارش کنند!! عجیب است که در چندین مورد این ضربات عمدی لازمه دریافت کارت زرد بود که داورمسابقه ، اعتنائی نکرد و جناب گل محمدی هم اعتراضی به مماشات داور نداشت!!

جناب گل محمدی، از سابقه محبوبیت و مقبولیت متقابل سینای تورک با هواداران تیم اول آذربایجان اطلاعی ندارند! نمیدانم در زمانیکه هواداران تراختور آمادگی خود را برای پرداخت مبلغ رضایتنامه سینای تورک متعصب اعلام کردند، آقا یحیی، در کدام تیم تشریف داشتند؟

بقول آقای روحانی، تراختور برای مردم آذربایجان، چیزی بیشتر از یک تیم است و لازم است که آقای گل محمدی هم به این نکته توجه کنند و بدانند که پرشورها نمیخواهند با ناجوانمردی و پشت پا زدن به آرمانهای خود، به قهرمانی برسند و اگر چنین بودند، جام قهرمانی لیگ چهارده در دستان آنها بود و از دست آنها ربوده نمیشد!

آقا یحیی !

اگر متعصبین این تیم را کنار بگذاری و آن سرباز لیگ چندمی را به تراختور بیاوری، حتی برفرض محال قهرمانی هم بدست بیاوری، در فرهنگ تراختوریها ارزشی ندارد!

آقا یحیی !

قبل از شما، ما طعم تلخ دوست بازی و سفارش بازی سرمربی را در تیم رویائی دیده ایم و نمیخواهیم دوباره تجربه کنیم!

آن آقائی که تهامی را آورد و گفت: تهامی پدیده سال خواهد شد، حال شما هم آن پدیده را ندیده اید و ما هم ندیده ایم!!!

پدیده های سفارشی شما را هم کسی نخواهد دید!

آقا یحیی !

تراختور بزرگ، خط  قرمز ماست، اما آنچه آن خط قرمز را بوجود می آورد، مرام و مسلک تراختوریهاست!

در مرام تراختوریهای پرشور و شعور، اخراج سینای تورک با آن سوابق محبوبیتی در بین هواداران و ایستادنش در مقابل بدخواهان آذربایجان، ناجوانمردی محض است!

گناه نابخشودنی سینا این است که نخواسته در فضائی که محرومیتها و مصدومیتهای حاصل از تمرینات غلط سرمربی، یاس و نا امیدی و هراس بر دلهای هواداران سایه افکنده بود، بیش از پیش نگران و آشفته باشند!

آقا یحیی !

لطفا با یک روانشناس صحبت کنید تا شما و امثال شما را روشن کند که کار سینا درست بوده و اگر غیر آن میکرد، تاثیر بدی روی روحیه هواداران داشت!

آقا یحیی !

خوب است قدری هم مطالعه کنید تا بدانید که از شگردهای خوب مربیان کارکشته، کتمان وضع مصدومیت بازیکنان از رقباست!

حال چیزی را که شما نمیدانید و عشوری میدانست و آنرا بکار بسته، باید از تیم اخراج شود؟؟

*********************

توصیه :

تراختور پادگان نیست!
ما کتک این اشتباه را بارها بخصوص در زمان تونی خورده ایم!!!
بسفارش این و آن و یا خود بجهت انتقامگیری ازمدیران قبلی و یا دوست بازی، تراختور را تخریب نکن! با سرباز لیگ یک میخواهی مقابل پرسپولیس بازی کنی؟؟… و یا با ذخیره های ذوب آهن میخواهی مقابل تیم عربستان قد علم کنی؟؟

-سینا ماندنی است، و رفتنش توهین به آرمان تراختوریهاست و خواست بدخواهان آذربایجان که در آزادی آن شعارها را میدهند!
اما اف ۱۴تنها به میل و خواسته اش قابل تعویض است و لاغیر!

-بهترین بازیکن لیگ را بیاوری بعد از ۷-۸ هفته تازه مثل ممد و سینا بازی خواهد کرد!

والسلام

 

یادداشت از: ساوالان/ اردبیل