به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، اکبر رنجبرزاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی مشروح تذکرات نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد: *مازنی نماینده تهران به همراه ۲۸ نماینده دیگر مجلس به وزیر علوم: رسیدگی به مسئله دانشجویان ستاره‌دار با همکاری وزارت اطلاعات. *جاسمی و […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، اکبر رنجبرزاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی مشروح تذکرات نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد:

*مازنی نماینده تهران به همراه ۲۸ نماینده دیگر مجلس به وزیر علوم: رسیدگی به مسئله دانشجویان ستاره‌دار با همکاری وزارت اطلاعات.

*جاسمی و حسینی کیا نمایندگان کرمانشاه و  سنقر به وزیر کشاورزی: با سوء تدبیر همکاران‌تان در وزارتخانه و در استان باعث زلزله ۱۰ ریشتری برای کشاورزان و چغندرکاران استان شده‌اید.

*ابطحی به وزیر نفت: تامین امنیت شغلی نیروهای قرارداد کار معین وزارت نفت و جلوگیری از اعمال تبعیض بین نیروهای رسمی و قراردادی.

*موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به رییس‌جمهور: جلوگیری از ارائه اطلاعات نادرست به مردم و تشویش اذهان عمومی در خصوص مشکل سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری که موجب اعتراض آنان در سراسر کشور شده است و همچنین ضرورت حل مشکلات صندوق بازنشستگی فولاد و پرداخت حقوق آنان به صورت مستمر. به وزیر نیرو: لزوم تشکیل ستاد ملی احیای زاینده‌رود و تالاب گاوخونی به ریاست معاون اول رییس‌جمهور یا وزیر نیرو در اسرع وقت با توجه به تعهد رییس‌جمهور به مردم نجیب استان اصفهان در اردیبهشت ۹۶

*مازنی و رنجبرزاده نمایندگان تهران و اسدآباد به وزیر راه و شهرسازی: عدم اجرای حکم ماده ۴۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران درباره معافیت آنان از پرداخت ۵۰ درصد هزینه بلیط هواپیما و قطار در مسافرت‌های داخلی توسط ایرلاین‌ها و شرکت راه‌آهن.

*قاضی‌پور، امیرآبادی، رنجبرزاده و فرهنگی نمایندگان ارومیه، قم، اسدآباد و تبریز به رییس‌جمهور و وزرای کشور، نیرو، جهادکشاورزی و راه: تسریع در حل مشکل پدیده شاندیز که ۱۳۶ هزار سهام‌دار دارد.

*جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر نیرو: سوء مدیریت و عدم توانایی مدیران ملی و بی‌توجهی به امورات منطقه‌ای و گرفتار شدن مردم در عدم استفاده از آب منطقه در شهر و روستا.

*قاضی‌پور، حضرت‌پور و فرهنگی نمایندگان ارومیه و تبریز به وزیر ورزش و جوانان: تسریع در جلوگیری از تضییع حق و حقوق تیم والیبال شهرداری ارومیه و تجدید بازی بین ارومیه و پیکان.

*قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر نیرو: در احیا و نجات دریاچه ارومیه اقدام جدی و عملیاتی کنید.

*ذوالقدر نماینده میناب به وزیر راه: پروژه اداره بنادر سیریک

*نانواکناری، برزگر، اسماعیلی نمایندگان بابلسر، سلماس و نور به اتفاق ۱۱ نماینده دیگر به رییس‌جمهور: با توجه به اینکه هر ساله در فصل تابستان تعداد زیادی از هموطنان‌مان در دریا غرق می‌شوند خواهشمند است برای پیشگیری، متولی مشخص کنید.

انتهای پیام