هیچ اراده‌ای در آموزش و پرورش برای حل مشکل معیشتی فرهنگیان دیده نمی شود
هیچ اراده‌ای در آموزش و پرورش برای حل مشکل معیشتی فرهنگیان دیده نمی شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، صدیف بدری در تذکر شفاهی امروز (چهارشنبه) خود خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: امسال شاهد وضعیت نابسامان و مایوس کننده‌ای در آموزش و پرورش کشور هستیم که اخیرا هم شاهد تعطیلی سریالی دانشگاه‌های فرهنگیان که تنها مسیر منطقی و اصولی جذب معلم است، […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، صدیف بدری در تذکر شفاهی امروز (چهارشنبه) خود خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: امسال شاهد وضعیت نابسامان و مایوس کننده‌ای در آموزش و پرورش کشور هستیم که اخیرا هم شاهد تعطیلی سریالی دانشگاه‌های فرهنگیان که تنها مسیر منطقی و اصولی جذب معلم است، نمونه‌ای از آنها است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس افزود: مرکز آموزش عالی آزادگان نیر که از توابع استان اردبیل است و سالهاست تربیت معلمین را برعهده دارد با خطر تعطیلی مواجه شده و این اقدام غیراصولی چه معنایی می‌تواند داشته باشد.

وی ادامه داد: فرهنگیان در سراسر کشور با مشکلات عدیده معیشتی مواجه هستند و دست و پنجه نرم می‌کنند اما در وزارتخانه شما هیچ اراده‌ای برای حل مشکلات دیده نمی‌شود. انتظار داریم در اسرع وقت با تغییر رویکرد خود آموزش و پرورش  را از این وضعیت نجات دهید و کاری نکنید که مجلس در تایید صلاحیت شما تجدید نظر کند.

انتهای پیام