۱۹۳ هزار مسافر از فرودگاه اردبیل جابه‌جا شد
۱۹۳ هزار مسافر از فرودگاه اردبیل جابه‌جا شد

سیدفخرالدین هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: از ابتدای سال تا پایان آبان ماه تعداد مسافران ورودی فرودگاه ۹۷ هزار و ۷۹ نفر و تعداد مسافران خروجی نیز ۹۷ هزار و ۵۳۸ نفر است. وی افزود: علاوه بر این در مدت‌زمان ذکر شده ۶۸۸ هزار و ۸۰۳ کیلوگرم بار ورودی و ۷۰۴ هزار […]

سیدفخرالدین هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: از ابتدای سال تا پایان آبان ماه تعداد مسافران ورودی فرودگاه ۹۷ هزار و ۷۹ نفر و تعداد مسافران خروجی نیز ۹۷ هزار و ۵۳۸ نفر است.

وی افزود: علاوه بر این در مدت‌زمان ذکر شده ۶۸۸ هزار و ۸۰۳ کیلوگرم بار ورودی و ۷۰۴ هزار و ۱۳۷ کیلوگرم بار خروجی جابه‌جا شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با اذعان به اینکه کل بار و پست جابه‌جا شده در فرودگاه اردبیل یک‌میلیون و ۳۹۲ هزار و ۹۴۲ کیلوگرم است، اضافه کرد: در هشت‌ماهه نخست سال هزار و ۴۹۳ پرواز از فرودگاه اردبیل انجام شده است.

هاشمی تعداد پرواز ورودی را ۷۴۶ مورد و تعداد پرواز خروجی را ۷۴۷ مورد عنوان و اضافه کرد: از کل پروازهای انجام شده فرودگاه اردبیل ۹ مورد مربوط به پرواز حجاج، ۳۸ مورد مربوط به پرواز عتبات و مابقی مربوط به پروازهای داخلی است.