احداث کارخانه استحصال انرژی از پسماندهای شهری با سرمایه گذاری ۱۱۵ میلیون دلاری
احداث کارخانه استحصال انرژی از پسماندهای شهری با سرمایه گذاری ۱۱۵ میلیون دلاری

بیوک شامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون کار مطالعاتی احداث کارخانه استحصال انرژی از پسماندهای شهری زنجان توسط سرمایه گذار طرح در مراحل پایانی است. وی اظهار کرد: در صورت تصویب طرح های ارزیابی زیست محیطی تا پایان سال عملیات اجرایی این طرح آغاز و طبق برنامه تعیین […]

بیوک شامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون کار مطالعاتی احداث کارخانه استحصال انرژی از پسماندهای شهری زنجان توسط سرمایه گذار طرح در مراحل پایانی است.
وی اظهار کرد: در صورت تصویب طرح های ارزیابی زیست محیطی تا پایان سال عملیات اجرایی این طرح آغاز و طبق برنامه تعیین شده در مدت ۳۹ ماه با احتساب مراحل آغازین و آزمایشی به پایان خواهد رسید.
شامی افزود: حمایت دستگاه های اجرایی نقش بسزایی در تحقق اجرای این پروژه مهم در شهر زنجان دارد و سرمایه گذار این پروژه نیز پس از فراخون و شرکت در مناقصه انتخاب شده است.
وی بیان کرد: این کارخانه مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا احداث خواهد شد و مسئولان استانی نیز از اجرای پروژه حمایت جدی دارند.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری زنجان ادامه داد: طرح توسعه ای این پروژه نیز طبق قرار داد مورد توجه قرار گرفته است و مشکلی در این بخش وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: این سازمان برای ارائه خدمات و مدیریت بهتر تا شعاع ۴۰ کیلومتری نسبت به تحویل زباله های روستایی توسط دهیاری ها مبادرت می کند و این کار با اصول تعریف شده انجام می گیرد.
به گفته، شامی هم اکنون روزانه ۳۲۰ تا ۳۵۰ تن زباله در شهر زنجان تولید می شود که این میزان در طی سال به ۱۲۸ هزار تن می رسد.
۷۳۲۰/۶۰۸۵
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: رویا رفیعی