وجود ۵۰۰ تخت هتلینگ در استان زنجان
وجود ۵۰۰ تخت هتلینگ در استان زنجان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید میکائیل موسوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از وجود ۵۰۰ تخت هتلینگ در استان زنجان خبر داد و افزود: طی سال‌های گذشته استان زنجان توانست در جذب گردشگر داخلی و خارجی موفق عمل کند. وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های اسکان برای مهمان رقابت‌های […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید میکائیل موسوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از وجود ۵۰۰ تخت هتلینگ در استان زنجان خبر داد و افزود: طی سال‌های گذشته استان زنجان توانست در جذب گردشگر داخلی و خارجی موفق عمل کند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های اسکان برای مهمان رقابت‌های مختلف داخلی و خارجی در استان فراهم است، ادامه داد: تمهیدات لازم برای اسکان ورزشکاران خارجی در مسابقه بین‌المللی بدمینتون در استان زنجان مدنظر است و در سال‌های گذشته ورود گردشگران خارجی به استان خوب بوده است. 

موسوی اظهار کرد: باید بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی در استان برای ورزشکاران خارجی مدنظر اداره ورزش و جوانان قرار گیرد.

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان بابیان اینکه سطح اشغال هتل‌ها در زنجان رشد دارد، گفت: در استان زنجان کمپین‌هایی برای جذب گردشگر و ساماندهی مراکز اقامتی موردتوجه است و تاکنون هم این امر محقق شده است.

موسوی ابراز کرد: زنجان نیاز به ایجاد مجموعه های اقامتی جدید دارد و اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان بر تحقق این امر مهم بسیار مبرم بوده و برنامه‌ریزی لازم را دارد. 

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقه بین‌المللی بدمینتون در استان زنجان یک فرصت طلایی برای این استان است، گفت: باید از این فرصت برای شناساندن ظرفیت‌ها و اماکن تاریخی استان استفاده شود چراکه در جذب گردشگران خارجی بسیار مؤثر است. 

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان یادآور شد: گردشگری حوزه‌ای مهم در زمینه توسعه جوامع است و در این میان گردشگری خارجی در توسعه اقتصاد استان می‌تواند مؤثر واقع شود.