خیرآباد زنجان همچنان سردترین ایستگاه هواشناسی کشور
خیرآباد زنجان همچنان سردترین ایستگاه هواشناسی کشور

احدیاغموری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و افزود: طی چند روز آینده آسمان زنجان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و بارشی در استان نداریم.  وی به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: دمای هوای استان تا […]

احدیاغموری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و افزود: طی چند روز آینده آسمان زنجان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و بارشی در استان نداریم. 

وی به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: دمای هوای استان تا اواخر روز جمعه همچنان سرد خواهد بود و در صبحگاه شاهد یخبندان خواهیم بود که در این راستا به کشاورزان زنجانی توصیه می‌شود نسبت به گرم نگه‌داشتن باغات و محصولات کشاورزی خود تمهیدات لازم را مدنظر قرار دهند. 

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به گرم‌ترین و سردترین مناطق استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: خیرآباد زنجان با دمای منفی ۱۶ سردترین سانتی‌گراد سردترین ایستگاه استان  و کشور بود و آببر هم گرم‌ترین منطقه استان بود. 

یاغموری به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و یاد آور شد:  هم‌اکنون دمای فعلی شهر زنجان منفی ۷  درجه سانتی‌گراد است که نسبت به دیروز سه درجه سانتی‌گراد سردتر شده است.