ماهانه ۳۰۰ میلیون تومان برای بیماران سرطانی در زنجان هزینه می شود
ماهانه ۳۰۰ میلیون تومان برای بیماران سرطانی در زنجان هزینه می شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، جواد گرانمایه شامگاه سه شنبه در مراسم قرعه کشی نخستین دوره مسابقات دومینوی کانون مهر دانشگاههای استان افزود: این انجمن بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد هزینه های دارو و درمان بیماران تحت پوشش را پرداخت می کند و مشکلی در این بخش وجود ندارد.وی اظهار کرد: […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، جواد گرانمایه شامگاه سه شنبه در مراسم قرعه کشی نخستین دوره مسابقات دومینوی کانون مهر دانشگاههای استان افزود: این انجمن بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد هزینه های دارو و درمان بیماران تحت پوشش را پرداخت می کند و مشکلی در این بخش وجود ندارد.
وی اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش ارائه شده، از آذر سال ۹۳ (ابتدای فعالیت) تا پایان آبان امسال ۲ هزار و ۴۱۲ نفر تعداد کل بیماران پذیرش شده را تشکیل می دهد.
گرانمایه افزود: به بیماران خدمات متعدد درمانی اعم از رادیوتراپی، سی.تی.اسکن و شیمی‌درمانی رایگان به ارزش بیش از ۱۰۸ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال ارائه شده که عمده این خدمات مربوط به رادیوتراپی بوده است..
وی بیان کرد: طی آبان امسال نیز برای ۶۱ بیمار پرونده جدید در مرکز رادیوتراپی، آنکولوژی و کلینیک تخصصی انجمن تشکیل شده که از این تعداد ۲۷ نفر از مراجعه‌کنندگان از سایر نقاط کشور بودند.
مسئول کلینیک رادیوتراپی حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان خاطر نشان کرد: به معنای واقعی کلمه انجمن مهرانه نماد غیرت همت و بزرگواری مردم زنجان محسوب می شود و دست اندرکاران این مجموعه تمامی موفقیت های حاصله در حوزه خدمت به مبتلایان به سرطان را مدیون لطف الهی و همراهی ۱۰۰ هزار خیر می دانند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، نخستین دوره مسابقات دومینو کانون مهر دانشگاه های زنجان در سالن همایش های بین المللی مهرانه برگزار شد ۸۰ تیم در گروههای سه تا پنج نفره به رقابت می پردازند.
این مسابقات از امروز آغاز می شود و تا روز ۲۵ آذر ادامه دارد و عواید حاصل از ثبت نام این مسابقه نیز برای بیماران سرطانی در نظر گرفته شده است.
۷۳۲۰/۸۰۶۸
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : اسماعیل جهانبخش