حمایت اوقاف از ۲۰ طرح دانش بنیان/ ترویج وقف علم و فناوری اولویت ادارات اوقاف کشور
حمایت اوقاف از ۲۰ طرح دانش بنیان/ ترویج وقف علم و فناوری اولویت ادارات اوقاف کشور

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از  گروه جامعه خبرگزاری فارس، داود قاسملو گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان طی سال جاری اقدامات متعددی را در راستای ترویج سنت حسنه وقف در حوزه علم وفناوری انجام داده است. وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه این اداره کل […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از  گروه جامعه خبرگزاری فارس، داود قاسملو گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان طی سال جاری اقدامات متعددی را در راستای ترویج سنت حسنه وقف در حوزه علم وفناوری انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه این اداره کل در راستای ترویج سنت حسنه وقف استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز علمی است، تصریح کرد: در این باره طبق ابلاغیه سازمان از طرح‌های پژوهشی موضوعی وقف حمایت می‌شود.
معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به حمایت اوقاف از شرکت‌های دانش‌بنیان و برخی از ایده‌های دانشجویان نخبه زیر پوشش اداره اوقاف، اضافه کرد: در قالب مشارکت و سرمایه‌گذاری از اجرای برخی از این ایده‌ها توسط اداره
او قاف حمایت می شود.
وی با اشاره به اینکه حمایت از تولیدات علمی دانشجویان در قالب شرکت‌های دانش بنیان حائز اهمیت است، گفت: سازمان اوقاف از دانشجویانی که به دنبال تولید علم هستند حمایت‌های مالی را انجام می‌دهد.
قاسملو با بیان اینکه برای حمایت از نخبگان، دانشجویان و اساتید تاکنون ۲۰ قرارداد با معاون پژوهشی دانشگاه زنجان بسته شده تا با حمایت از دانشجویان و طرح‌های دانش بنیان، جایگاه وقف در علم و فناوری گسترش یابد، اضافه کرد: هم اکنون نیز آماده حمایت از طرح‌های دانش‌ بنیان در راستای ارتقای سطح بهره‌وری موقوفات هستیم.
وی با بیان اینکه باید از نخبگان و طرح‌های توجیهی نخبگان استان حمایت شود، تصریح کرد: از همین رو از طرح‌های دانش‌بنیان و علم و فناوری استقبال و از آنها حمایت خواهد شد.