راه‌اندازی مجهزترین کتابخانه با موضوع مهدویت در اردبیل
راه‌اندازی مجهزترین کتابخانه با موضوع مهدویت در اردبیل

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اسحاق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در مراسم افتتاحیه بزرگ‌ترین کتابخانه مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: مجهزترین کتابخانه تخصصی حضرت موعود(عج) در شمال غرب ایران توسط کانون مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اسحاق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در مراسم افتتاحیه بزرگ‌ترین کتابخانه مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: مجهزترین کتابخانه تخصصی حضرت موعود(عج) در شمال غرب ایران توسط کانون مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل فراهم شده است.

وی افزود: انقلاب ما به برکت ائمه معصومین و بر اساس آموزه‌های عصمت و طهارت بنیان‌گذاری شده و در جهانی پر از ظلم و ستم همانند ستاره‌ای پر فروغ می‌درخشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان اینکه هنر متعالی شاعران همانا اعتلای فرهنگی جامعه است،گفت: همیشه هنر مؤثر، سازنده و اثر بخشی در جامعه است.

رسولی افزود: شعر در فرهنگ ما جایگاه ویژه‌ای دارد و امیدوارم این هنر والا بیش از پیش در خدمت جامعه ولایی قرار گیرد چرا که امروز جامعه جهانی نیازمند آشنایی با افکار متعالی مهدویت است و  زبان هنر رساترین و تأثیرگذارترین زبان برای بیان این موضوع است.

وی گفت: برگزاری این جشنواره و دیگر برنامه‌های فرهنگی مرتبط در ترویج فرهنگ اسلامی بسیار مؤثر خواهد بود بنابراین از تمامی سازمان‌هایی که در برگزاری این جشنواره تلاش کردند و به‌ نوعی مشوق این برنامه بودند تقدیر می کنیم.