رعایت قوانین رانندگی عامل مهم کاهش حوادث رانندگی جاده ای است
رعایت قوانین رانندگی عامل مهم کاهش حوادث رانندگی جاده ای است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، جواد رحمتی ظهر دوشنبه در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس‌راه استان زنجان، افزود: دستگاه‌های خدمات رسان در طول سال نسبت به ارائه خدمات در نقاط شهری و جاده‌ها به مردم در آماده باش هستند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.  وی با اشاره به اینکه طرح […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، جواد رحمتی ظهر دوشنبه در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس‌راه استان زنجان، افزود: دستگاه‌های خدمات رسان در طول سال نسبت به ارائه خدمات در نقاط شهری و جاده‌ها به مردم در آماده باش هستند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه طرح زمستانی پلیس راه استان زنجان طی سال‌های گذشته اجراشده است و باید امسال با کیفیت‌تر از سال‌های گذشته اجرا شود، اظهار کرد: با آسیب‌شناسی که توسط دستگاه‌های خدمات رسان انجام می‌شود روزبه‌روز به کیفیت اجرای این طرح‌ها افزوده می‌شود.

معاون عمرانی استانداری زنجان گفت: خوشبختانه روزبه‌روز ارائه خدمات از سوی دستگاه‌های خدمات بهینه‌تر و باکیفیت می‌شود و امسال این طرح زمستانی پلیس با قوت بیشتری اجرا می شود. 

 رحمتی با تاکید بر این مطلب که خدمات به مردم به موقع و با کیفیت انجام شود، افزود: نجات دادن جان یک انسان بسیار مهم است و مردم هم بر این امر واقف باشند که با به روز شدن امکانات خدمات هم بهتر شده است.

معاون عمرانی استانداری زنجان استانداردسازی جاده ها به منظور کاهش حوادث رانندگی را مورد تاکید قرار داد و گفت: رعایت قوانین رانندگی عامل مهم کاهش حوادث رانندگی جاده ای است.

رحمتی با عنوان اینکه حوزه راه به لحاظ استانداردسازی راه‌ها عملکرد خوبی دارد، افزود: در بحث کاهش تصادفات جاده و وسیله نقلیه مهم است ولی باید این مهم را در نظر داشت که رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شرط اصلی و اساسی در کاهش تصادفات است. 

معاون عمرانی استانداری زنجان بابیان اینکه طی سال گذشته چندین مورد از تصادفات در جاده‌های استان زنجان مربوط به عوامل راهداری بوده است، افزود: راهداران باید نسبت به این امر توجه کرده و تمهیدات لازم را مدنظر قرار دهند. 

رحمتی بر اعمال قانون از سوی پلیس‌راه به متخلفین تأکید کرد و افزود: پلیس با رانندگان متخلف برخورد کرده و کوتاه نیاید و استاندارد لازم را رعایت کند.