۴۶۵ فضای آموزشی در زنجان استاندارد سازی شده است
۴۶۵ فضای آموزشی در زنجان استاندارد سازی شده است

علی عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی یکی از مأموریت های مهم اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس است، افزود: استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی براساس اولویت انجام می‌شود.  وی اظهار کرد: استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی در استان زنجان به اعتبارات زیادی نیاز دارد و برای تحقق این امر مهم باید […]

علی عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی یکی از مأموریت های مهم اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس است، افزود: استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی براساس اولویت انجام می‌شود. 

وی اظهار کرد: استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی در استان زنجان به اعتبارات زیادی نیاز دارد و برای تحقق این امر مهم باید از ظرفیت خیرین استفاده شود.  

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان به استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی در مدارس استان زنجان اشاره کرد و گفت: از سال ۹۱ تاکنون ۴۶۵ فضای آموزشی در استان زنجان استانداردسازی شده است.

عسگری بابیان اینکه این اداره استانداردسازی بیش از ۱۱۸ فضای آموزشی دیگر را در دست اجرا دارد، ابراز کرد: استانداردسازی این تعداد فضای آموزشی در استان به  اعتبارات زیادی نیاز دارد. 

وی افزود: در حال حاضر تمام فضاهای آموزشی استان زنجان از سیستم حرارتی استفاده می‌کنند و بخاری نفتی در مدارس استان وجود ندارد و اگر مدرسه‌ای از بخاری نفتی استفاده کند با مدیر برخورد می‌شود. 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه نقص و ایراد سیستم‌های گرمایشی باید قبل از فصل سرما انجام می‌شد، افزود: تعمیرات سیستم‌های گرمایشی در فصل سرد سال درست نیست.