فعالیت قانونمند آرایشگاه ها در اردبیل رصد می شود
فعالیت قانونمند آرایشگاه ها در اردبیل رصد می شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید حامد عاملی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه اعطای اعتبارنامه اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه آرایشگران و خیاطان زنانه اردبیل تصریح کرد: اتحادیه آرایشگران و خیاطان تعامل مطلوبی با اتاق اصناف دارد و انتظار ما این است که فعالیت های قانون مند داشته و […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید حامد عاملی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه اعطای اعتبارنامه اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه آرایشگران و خیاطان زنانه اردبیل تصریح کرد: اتحادیه آرایشگران و خیاطان تعامل مطلوبی با اتاق اصناف دارد و انتظار ما این است که فعالیت های قانون مند داشته و نسبت به رعایت الزامات قانونی اعضای خود نظارت کافی داشته باشد.

وی با اشاره به رصد فعالیت آرایشگاه ها متذکر شد: به لحاظ حساسیت فعالیت آرایشگران و خیاطان انتظار می رود اتحادیه همواره در رعایت الزامات  نهایت تلاش خود را به کار گیرد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به برگزاری انتخابات اتحادیه در شهریور ماه امسال افزود: از اعضای جدید اتحادیه نیز انتظار می رود مشکلات مراجعان خود را در کمترین زمان رفع کنند.

عاملی همچنین با تاکید به اینکه صدور مجوز فعالیت آرایشگری در این استان اشباع نشده است، ادامه داد: در حال حاضر ۹۰۰ پروانه کسب در سه حوزه آرایشگری، خیاطی و گلدوزی در این استان صادر شده است.

وی افزود: برخی آرایشگران بدون پروانه کسب فعالیت دارند که موجب می شود آمار ها بیش از این مقدار باشد اما تعداد آرایشگاه های مجاز به حدی نیست که صدور مجوز برای متقاضی جدید متوقف شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد: هر فرد متقاضی شرایط لازم مطابق با قوانین و مقررات را داشته باشد می تواند مجوز دریافت کنند و در این خصوص منعی نداریم.