برخی مدیران اردبیل به ضرورت سرمایه‌گذاری اعتقاد ندارند
برخی مدیران اردبیل به ضرورت سرمایه‌گذاری اعتقاد ندارند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، قاسم رحیمی بعدازظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات تعاونی‌های توسعه عمران شهرهای استان اردبیل تصریح کرد: در وضعیت فعلی سرمایه‌گذاری راهکار ناگزیر توسعه استان است و دست دولت برای سرمایه‌گذاری بسته است. وی افزود: با وجود اینکه در جلسات متعدد به ضرورت سرمایه‌گذاری تأکید می‌شود، […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، قاسم رحیمی بعدازظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات تعاونی‌های توسعه عمران شهرهای استان اردبیل تصریح کرد: در وضعیت فعلی سرمایه‌گذاری راهکار ناگزیر توسعه استان است و دست دولت برای سرمایه‌گذاری بسته است.

وی افزود: با وجود اینکه در جلسات متعدد به ضرورت سرمایه‌گذاری تأکید می‌شود، برخی مدیران همچنان به آن معتقد نبوده و برای حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری نیز اقدام قابل توجه ندارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان متذکر شد: این در حالی است که برای رفع مشکل بیکاری می‌بایست سرمایه‌گذاری مورد حمایت قرار گیرد و از ظرفیت بخش خصوصی برای تحقق آن استفاده شود.

رحیمی یکی از ظرفیت‌های جذب سرمایه‌گذاری را تعاونی‌های توسعه عمران شهرها دانست و تأکید کرد: مطابق قانون این گروه از تعاونی‌ها می‌توانند در فعالیت‌های عمرانی شهرستان‌ها مشارکت کنند.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه منافع بهره‌گیری از تعاونی‌ها متوجه خود شهرستان است، انتظار می‌رود تعاونی‌های توسعه در شهرستان‌ها شکل گرفته و از ظرفیت آن ها برای اجرای طرح‌های عمرانی و جذب سرمایه‌گذاری استفاده شود.