عبور قاطعانه شاگردان مظفر از سد استقلال/ شکست سنگین دیگر برای زنجانی‌ها
عبور قاطعانه شاگردان مظفر از سد استقلال/ شکست سنگین دیگر برای زنجانی‌ها

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان ایران امروز با برگزاری ۶ مسابقه پیگیری شد و تیم‌های شهرداری رشت و دانشگاه آزاد اسلامی به ۲ پیروزی پر گل دست پیدا کردند. در این هفته از رقابت‌ها تیم صدرنشین پالایش نفت […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان ایران امروز با برگزاری ۶ مسابقه پیگیری شد و تیم‌های شهرداری رشت و دانشگاه آزاد اسلامی به ۲ پیروزی پر گل دست پیدا کردند.

در این هفته از رقابت‌ها تیم صدرنشین پالایش نفت آبادان به مصاف تیم طلاییه تهران رفت که در پایان با ۵ گل موفق به شکست دادن حریف خود شد. تیم مس رفسنجان و پیام نور سیرجان نیز امروز برگزار کننده دربی کرمان بودند. این مسابقه در پایان و در شرایطی که بسیار نزدیک و پایاپای پیش می‌رفت با حساب ۵ بر ۴ یه سود مس رفسنجان به پایان رسید.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی در ساری به مصاف تیم استقلال این شهر رفت و در پایان موفق شد با نتیجه پر گل ۱۱ بر یک مقابل میزبان خود به برتری رسیده و روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد. مشکی پوشان خراسان نیز امروز در خانه به مصاف دختران کویر کرمان رفتند و موفق شدند ۲ بر صفر به برتری رسیده و یک سه امتیاز خانگی را در جدول امتیازات خود ثبت کنند.

شرکت ملی حفاری که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است در هفته نهم به مصاف پویندگان صنعت شیراز رفت و با حساب ۵ بر یک موفق به پیروزی شد تا کماکان در رقابتی تنگاتنگ با تیم نفت آبادان در صدر جدول قرار داشته باشد.

تیم البرز زنجان نیز در ادامه شکست‌های سنگین خود این بار ۱۱ گل از تیم شهرداری رشت دریافت کرد تا همچنان بدون امتیاز و با ۱۰۶ گل خورده در قعر جدول مسابقات بایستد.

**نتایج کامل هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:

نفت طلاییه صفر – پالایش نفت آبادان ۵

مس رفسنجان ۵- پیام نور سیرجان ۴

استقلال ساری یک- دانشگاه آزاد تهران ١١

سیه جامگان خراسان ٢- دختران کویر کرمان صفر

صنعت فجر شیراز یک- ملی حفاری اهواز ۵

شهرداری رشت ١٢- بانوان زنجان یک