استقبال هنر جویان از دوره های تک درس مشاغل سینمایی در زنجان
استقبال هنر جویان از دوره های تک درس مشاغل سینمایی در زنجان

لیلی بیگلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵۰ نفر از هنرجویان در دوره های مقدماتی و پیشرفته عکاسی در دفتر انجمن سینمای جوانان زنجان شرکت کردند. وی با بیان اینکه مدت دوره های تک درس مشاغل سینمایی سه ماهه است، ادامه داد: […]

لیلی بیگلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵۰ نفر از هنرجویان در دوره های مقدماتی و پیشرفته عکاسی در دفتر انجمن سینمای جوانان زنجان شرکت کردند.
وی با بیان اینکه مدت دوره های تک درس مشاغل سینمایی سه ماهه است، ادامه داد: در کنار این دوره ها دوره بلند مدت فیلمسازی نیز در انجمن سینمای جوانان زنجان برگزار می شود که مدت آن هفت ماه است و امسال حدود ۱۸ نفر از علاقه مندان توانستند از طریق آزمن ورودی جواز حضور در این دوره را در زنجان کسب کنند.
بیگلی یکی از ویژگی‌های دوره های انجمن سینمای جوانان ایران را، کارگاه محور بودن آن ها اعلام کرد و افزود: دوره های آموزش فیلمسازی انجمن، بهترین درگاه برای ورود به عرصه سینما است.
وی یادآور شد: در صورت وجود متقاضی و به حدنصاب رسیدن تعداد هنرجویان، برای رشته های مختلف سینمایی از جمله فیلمنامه نویسی،کارگردانی، تصویر برداری و تدوین، دوره های تک درس سه ماهه در انجمن سینمای جوانان زنجان برگزار می شود.
بیگلی برگزاری ‘پاتوق فیلم‌ کوتاه’ را از دیگر برنامه های ثابت انجمن سینمای جوانان در زنجان برشمرد و گفت: در این برنامه که عصر یکشنبه هر هفته در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می شود، فیلم های کوتاه هنرجویان و نیز آثار برتر جشنواره های مختلف برای مخاطبان به نمایش در می آید.
دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در زنجان در سال ۱۳۶۶ تاسیس شده است.
۷۳۱۲/۶۰۸۵
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی