طرح راه آهن اردبیل – میانه تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد
طرح راه آهن اردبیل – میانه تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل اعلام کرد که با پیگیری های بعمل آمده و هماهنگی های صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت راه و شهرسازی جهت تأمین اعتبار اجرای طرح راه آهن اردبیل علاوه […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل اعلام کرد که با پیگیری های بعمل آمده و هماهنگی های صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت راه و شهرسازی جهت تأمین اعتبار اجرای طرح راه آهن اردبیل علاوه بر تخصیص ۱۰۰‎درصد اعتبار سال جاری مبلغ یک هزار میلیارد ریال نیز به عنوان مازاد اعتبار برای تهیه مصالح اجرای ابنیه و تونل های مسیر درسال ۱۳۹۶ تأمین شده است .
به گفته وی، در جلسه ای که امروز با پیمانکاران و مشاوران طرح برگزار شد با استقبال و تعهد پیمانکاران برای اجرای این طرح، مقرر شد برنامه زمانبندی اصلاحی برای اجرای راه آهن حداکثر ظرف سه سال ارائه گردد.

بهنام جو تاکید کرد که با دعای خیر مردم استان برای تحقق وعده ریاست محترم جمهوری و با پیش بینی اعتبار کافی از محل ردیف ها و تبصره های بودجه و سایر منابع برای سال های بعد حداکثر ظرف سه سال آینده طرح راه آهن اردبیل به عنوان اصلی ترین مطالبه مردم به بهره برداری رسیده و به مردم استان اردبیل تقدیم خواهدشد و به فضل پروردگار متعال هیچگونه نگرانی برای انجام طرح وجودندارد.

عملیات اجرایی طرح راه آهن اردبیل – میانه به طول ۱۷۵ کیلومتر از ۱۲ سال پیش شروع شده و تاکنون ۴۶ درصد پیشرفت قیزیکی دارد . برای بهره برداری از این طرح به ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.