خداحافظی با محرومیت! / نیم فصل به پایان میرسد، اما دشمنیها نـــه!
خداحافظی با محرومیت! / نیم فصل به پایان میرسد، اما دشمنیها نـــه!

اویاقلیق: با آخرین مسابقه تراختور مظلوم، محرومیت این تیم هم به پایان میرسد و این تیم میتواند، چند بازیکن را با بی پولی تمام بخدمت بگیرد. هرچندکه دشمنان خودی و نخودی تیم اول آذربایجان انتظار داشتند که این تیم هم مثل ماشین سال قبل ، سقوطش را به لیگ دسته یک از همین نیم فصل […]

اویاقلیق: با آخرین مسابقه تراختور مظلوم، محرومیت این تیم هم به پایان میرسد و این تیم میتواند، چند بازیکن را با بی پولی تمام بخدمت بگیرد. هرچندکه دشمنان خودی و نخودی تیم اول آذربایجان انتظار داشتند که این تیم هم مثل ماشین سال قبل ، سقوطش را به لیگ دسته یک از همین نیم فصل به اثبات برساند، اما مشیت الهی چنین نبوده و دعای پیران و کودکان آذربایجانی مورد قبول بارگاه ربوبی واقع شده و این تیم با سپری کردن دوران بحران محرومیت، همچنان سرافراز و امیدوار به نیم فصل دوم است.

جا دارد از همه عزیزانی که برای حفظ این تیم مظلوم در لیگ برتر و بازیهای آسیائی زحمت کشیدند، تشکرکنیم. بالاخص از بازیکنانی که تابحال تنها ۲۰ درصد ازحقوق خودشان را دریافت کرده و باملاحظه وضعیت مالی تیم، دم برنیاورده اند و در عین حال با تمام توان برای تیم بازی کرده اند، از بازیکن ۱۰ سالی گرفته تا آن سرباز شریف که تا آخرین لحظه خدمتش، در خدمت تراختور بود!

از همه شان تشکر میکنیم .

درست است که شان و جایگاه تیم اول آذربایجان، آن نیست که در جدول میبینیم، اما جایگاه مطلوبی برای تیم مظلومی است که یاران دست یاری به سویش دراز نکردند و بدخواهان و دشمنان خودی و نخودی تا توانستند بر جاده اش سنگ و خرده شیشه انداختند!!

تشکر مضاعف و دو  قبضه داریم از هواداران فهیم و صبور تیم اول آذربایجان که مغفول حرف دشمنان بالاخص خودی ها نشدند و نه تنها به تیم خود امیدوار ماندند، بلکه در کوران محرومیتها و مصدومیتهای این تیم و در زمان شکستهای پیاپی فریاد برآوردند: «تراختوری ائل ایستر … شرفلی ملت ایستر !!!

درود بر همت و غیرت و تعصب این هوادار!

دست و پای آنان را میبوسیم که در کوران برف و بوران در سهند حاضر شدند تا با تحمل سرما و برف، یاریگر تیم محبوب میلیونها هوادار باشند!
دلشان قدرتمند و تنشان سالم باد!

خوشا بحالشان که چون ما کم همت و یا مریض نبودند تا در خانه بنشینند و از تلویزیون سهند، به شنیدن دشمنیهای آشکار کارشناس باصطلاح فوتبال بنشینند!

با تبریک میلادخاتم النبیین رسول اکرم (ص) از هواداران گرانقدر تراختور تمنا داریم که در آخرین دیدار نیم فصل با حضور گسترده خود در سهند، قدردان زحمتهای تمامی زحمتکشان و دلسوزان تراختور شوند و دلگرمی باشند برای مدیریت و کادر فنی و اعضاء تیم تا نیم فصل دوم را با قدرت بیشتر و روحیه ای بانشاط تر به میدان بروند، انشاء الله !

یاشاسین تراختور !
یاشاسین آذربایجان !
یاشاسین اسلام بایراقی!

یادداشت از: ساوالان – اردبیل