اخبار ۸ تا ۸ دوشنبه، ۱۳ آذر در آذربایجان غربی
اخبار ۸ تا ۸ دوشنبه، ۱۳ آذر در آذربایجان غربی

** شهادت یک مرزبان در درگیری با تروریست ها در بورالان ماکوفرماندار ماکو گفت: در اثر تیراندازی تروریست ها به مرزبانان و کارشناسان سازمان آب در منطقه بورالان این شهرستان، ۲ نفر از مرزبانان به همراه ۲ نفر از این کارشناسان زخمی و به بیمارستان منتقل شدند اما یکی از مرزبانان به علت شدت جراحت […]

** شهادت یک مرزبان در درگیری با تروریست ها در بورالان ماکو
فرماندار ماکو گفت: در اثر تیراندازی تروریست ها به مرزبانان و کارشناسان سازمان آب در منطقه بورالان این شهرستان، ۲ نفر از مرزبانان به همراه ۲ نفر از این کارشناسان زخمی و به بیمارستان منتقل شدند اما یکی از مرزبانان به علت شدت جراحت به شهادت رسید.

** راه یابی ۴ نمایش از آذربایجان غربی به جشنواره تئاتر سقز
رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی گفت: چهار نمایش صحنه ای از این استان به چهاردهمین جشنواره تئاتر کردی سقز راه پیدا کرد.

** علی میری از ارومیه به مقام هفتم وزنه برداری جهان رسید
نائب رئیس هیات وزنه برداری آذربایجان غربی گفت: 'علی میری'، ملی پوش وزنه برداری از ارومیه در رقابت گروه A دسته ۸۵ کیلوگرم در حرکت یک ضرب و ۲ ضرب با مجموع وزنه ۳۴۸ کیلوگرم در جایگاه هفتم جهان قرار گرفت.

** کشف ۱۸۷ ثوب البسه و ۱۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در ماکو
فرمانده انتظامی ماکو گفت: ۱۸۷ ثوب البسه و یکهزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان کشف شد و در این رابطه ۲ نفر متهم نیز دستگیر شدند.

** صادرات ۱۵۶ میلیون دلاری محصولات پتروشیمی مهاباد
مدیرعامل پتروشیمی مهاباد با بیان اینکه ۸۷ درصد محصولات پتروشیمی مهاباد صادر می شود، گفت: امسال تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار تن محصولات پتروشیمی این شرکت به ارزش ۱۵۶ میلیون دلار صادر شده است.

** پیروزی شهرداری جوان ارومیه در مقابل کاله جوان آمل
تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در ششمین دیدار خود در لیگ بیست و ششم دسته یک مردان کشور با نتیجه سه بر یک، میزبان خود 'کاله جوان آمل' را شکست داد تا بازی ششم خود را با برد به پایان برساند.

۸۱۳۵/ ۳۰۷۲
**خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی