ماجراجوئی احمدی‌نژاد و یارانش تضعیف وحدت ملی را به دنبال دارد 
ماجراجوئی احمدی‌نژاد و یارانش تضعیف وحدت ملی را به دنبال دارد 

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جای تردید نیست که برخورد بدون تبعیض با مفاسد مالی و اقتصاد توسط قوه قضائه ضامن توسعه و بهروزی مهین اسلامی خواهد بود و نظارت قانونی مجلس بر هر دستگاه و نهاد و دولتی، ضامن سلامت آن است.  وی تخلفات حاد مالی سنگین احمدی نژاد و یاران […]

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جای تردید نیست که برخورد بدون تبعیض با مفاسد مالی و اقتصاد توسط قوه قضائه ضامن توسعه و بهروزی مهین اسلامی خواهد بود و نظارت قانونی مجلس بر هر دستگاه و نهاد و دولتی، ضامن سلامت آن است. 

وی تخلفات حاد مالی سنگین احمدی نژاد و یاران اندک نزدیکان وی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این تخلفات همه آن ادعاها و مظلوم نمایی‌ها را یکسره به زیر سوال برده است و افکار عمومی خواهان اجرای قانون در حق همه مواضع و عملکرد رئیس جمهور سابق و یاران اوست. 

این فعال سیاسی تصریح کرد: رانت‌خوران، رشوه‌پردازان و سواستفاده‌کنندگان از موقعیت قدرت و کسانی که با چهره‌های ظاهرالصلاح و با پنهان شدن در پشت عناوین دینی و انقلابی و نیز استفاده از موقعیت‌های اداری و حکومتی به جای رعایت شان و امانت، در دوره تصدی مسئولیت دولت‌ها توسط وی به منافع مالی و اقتصادی خود پرداخته‌اند علاوه بر اینکه بر چهره اسلام و انقلاب خدشه وارد ساخته‌اند شایستگان و متولیان و مدیران خدوم و امانتدار و نیز سرمایه‌گذاران شریف و سالم را در تنگنای بی‌اعتمادی‌ها و حرمت‌شکنی‌های ناشی از رفتار خود قرار داده‌اند اینک رسیدگی و برخورد قضایی بر عموم تخلفات و فساد مالی و اقتصادی، زنگار از چهره اسلام و انقلاب زدوده و خط اصیل آنها را آشکار ساخته است. 

وی خطاب به احمدی‌نژاد گفت: کدام وجدان پاک است که از مفاهیم برجسته عدالت و سلامت احساس غرور و اشتیاق ننماید و چه غم‌انگیز خواهد بود اگر این مفاهیم در گذرگاه‌های تنگ و کوتاه ذهن مدیحه‌سرایان و فرصت‌طلبان گرفتار و بی‌اثر شوند. 

نماینده سابق اردبیل در مجلس تصریح کرد: بدون تردید نحوه برخورد احمدی‌نژاد به پرونده‌های تخلفات دولت ایشان محک متقنی  برای پایبندی وی به میزان عدالت گستری و دوری از تبعیض در کشور می‌باشد. 

پیرموذن گفت: ملت حق طلب ایران از صاحب‌منصبان قضایی و مقننه که با سختی و مرارت و تحمل سخنان ناروا و علیرغم همه موانع، کارشکنی و جوسازی، تهیه گزارش و به تخلفات رسیدگی می‌کنند قدردان هستند. 

وی افزود: انتظار می‌رود قوه قضاییه برای  جلوگیری از ایجاد هر گونه شائبه در اذهان عمومی با ارجاع پرونده‌های احمدی‌نژاد و یاران وی به قاضی عادل که از مظان هرگونه گرایش‌های احتمالی به دور باشد زمینه رسیدگی قانونی منصفانه و سریع را فراهم و نیز به منظور پیشگیری از تشویش افکار عمومی دادگاه به طور علنی برگزار گردیده و برای آگاهی کامل ملت ایران جریان آن از رسانه ملی پخش گردد. 

  

پیرموذن ادامه داد: احمدی‌نژاد و یاران وی همانگونه که مداحی‌های شیرین را مغرورانه می‌نوشیدند باید تاب تحمل شنیدن حقایق و اجرای قانون در حقشان را نیز داشته باشند. به نام عدالت زهر در کام حقیقت ریختند و رد صلاحیت و پایمال شدن حقوق اجتماعی و شهروندی بسیاری را کلید زدند فرصت طلایی درآمد افسانه‌ای نفت را در کشور سوزاندند و با تکیه غیرقانونی  بر درآمد نجومی نفت توانسته است کارهای خود را سامان و ناکارآمدی  خود را با آن بپوشاند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد با واردات بی‌رویه خسران‌آور کشاورزی و صنعت کشور را نابود کردند و گسترش فراینده اختلاس و ویژه‌خواری و اسب تازی کاسبان پشت پرده تحریم در زمان ایشان اتفاق افتاد.

پیرموذن همچنین گفت: فردگرایی مشکل اصلی جامعه ماست و درد و درمان ما اجتماعی است و هرم تحزب در ایران بایستی روی قاعده‌اش بنشیند تا دیگر فردی  همچون احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران بزرگ اسلامی نشوند.

وی افزود: متذکر می‌شوم دیگر امکان اینکه احمدی‌نژاد و بخش‌هایی از حاکمیت بدون توجه به اخطارها و نصایح دلسوزانه بخواهند همچون گذشته مطابق میل و سلیقه خود عمل کنند وجود ندارد و هشدار می‌دهم تداوم حرکات و سیاست‌های فراقانونی و خود حق‌پندارانه و ماجراجویانه وی و یاران اندکش و نفی اختیارات قانونی قوای سه‌گانه جز تضعیف وحدت ملی و افزایش آسیب‌پذیری نظام در برابر تهدیدهای خطیر کنونی نتیجه‌ای نخواهد داشت.

پیرموذن گفت: احمدی‌نژاد باید از خود حق‌پنداری مطلق دست برداشته و به جای محکوم کردن دیگران و انگ و برچسب زدن‌ها اجازه بدهند صاحب‌منصبان کشوری به درد واقعی مملکت برسند 

  

این فعال سیاسی اظهار کرد: حاکمیت قانون، شعار و خواست مردم کشورمان در سال‌های اخیر بوده و از قوا و نهاد های حاکم انتظار می رود که در پاسخ گویی به این خواسته بحق احاد ملت، جز بر مدار قانون عمل ننمایند.

پیرموذن یادآور شد: ملت رشید ایران اشخاص را با ملاک‌ها، معیارها و اعمالشان قضاوت می‌کنند نه با رفتارهای خودسرانه و خود حق‌پندارانه و همچنین رمز برخی مواضع غیراصولی و نامه‌پراکنی‌های جسورانه را می‌دانند و خسته از دعواهای سیاسی به آرامش خیال نیاز دارند.

وی در پایان گفت: بیایید برای حفظ آبروی خود و دوستان خویش نگذاریم آبروی نظام و مجلس و قوه قضاییه در معرض خطر قرار گیرد و به سرمایه ارزشمند اجتماعی کشور آسیب برسد.

انتهای پیام