فرماندار گرمی: دو نوبته شدن درمانگاه تامین اجتماعی از مطالبات اصلی است
فرماندار گرمی: دو نوبته شدن درمانگاه تامین اجتماعی از مطالبات اصلی است

ابراهیم امامی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرداری گرمی افزود: در حوزه تامین اجتماعی با توجه به شرایط اقتصادی شهرستان در بخش بیمه کارگری و باربری نیاز به مساعدت دارد و سهم بیمه های کارگری و باربری در شهرستان افزایش داده شود.وی گفت: بیمه کارفرمایی با توجه به کمبود اشتغال و در […]

ابراهیم امامی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرداری گرمی افزود: در حوزه تامین اجتماعی با توجه به شرایط اقتصادی شهرستان در بخش بیمه کارگری و باربری نیاز به مساعدت دارد و سهم بیمه های کارگری و باربری در شهرستان افزایش داده شود.
وی گفت: بیمه کارفرمایی با توجه به کمبود اشتغال و در آمد کم اقتصادی منطقه نیاز به مساعدت و توجه بیشتری دارد و سطح در آمد کارفرماها در این شهرستان بسیار پایین است.
فرماندار گرمی در زمینه مشکلات شهرداری نیز اظهار کرد: شهرداری گرمی با توجه به اینکه از گذشته وابستگی بیشتر به اعتبارات دولتی داشته و وضعیت منابع مالی درآمدی مناسبی ندارد نیاز جدی به حمایت دارد و باید با تدبیر بتوانیم مشکلات بیمه کارگران و کارکنان شهرداری را برطرف کنیم.
رئیس شورای اداری شهرستان گرمی افزود: باید مجموعه شهرداری و تامین اجتماعی شهرستان تعامل و همکاری بیشتری با هم داشته باشند و هدف هر ۲ نهاد شهرداری و تامین اجتماعی خدمت به مردم و فراهم کردن آسایش و آرامش شهری و اجتماعی است.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا از فرمانداری گرمی ، مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: سازمان تامین اجتماعی از جمله مجموعه‌ هایی است که برای حمایت از مردم در شرایط سخت چتر خود را باز کرده که در این شرایط باید افراد و مجموعه ‌هایی اعم از نهادها و سازمان ها بویژه شهرداری های استان که به این سازمان بدهکار هستند نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.
سعید بشرخواه با اشاره به عدم وابستگی سازمان تامین اجتماعی به دولت اظهار کرد: درآمدهای این مجموعه از مردم تامین ‌شده و برای مردم نیز هزینه می‌شود، همچنین این سازمان درآمدزا و فعال اقتصادی نیست که این موضوع در کنار عدم پرداخت بدهی شامل زیان به خود مردم می‌شود.
او گفت: درآمد اختصاصی سازمان تامین اجتماعی از محل وصول حق بیمه‌ ها است و ارائه به موقع ۲۶ خدمت مختلف بیمه‌ ای و درمانی مستلزم همکاری کارفرمایان و تمام شرکای اجتماعی است.
گرمی مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۸/۶۰۱۶