برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی مروج روحیه ایثار و شهادت در جامعه است
برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی مروج روحیه ایثار و شهادت در جامعه است

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد کسانی که در راه دین خدا جهاد کرده، به شهادت رسیده و راه حق را ادامه داده اند، بر همه ما وظیفه است و برگزاری این کنگره ها یکی از راههای موفقیت در این عرصه است.وی با […]

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد کسانی که در راه دین خدا جهاد کرده، به شهادت رسیده و راه حق را ادامه داده اند، بر همه ما وظیفه است و برگزاری این کنگره ها یکی از راههای موفقیت در این عرصه است.
وی با اشاره به اینکه مشارکت امت اسلامی در کمک به زلزله زدگان بسیار عالی و محسوس بود، افزود: باید از مردم و مسئولان تشکر و قدردانی کرد که به سرعت در منطقه حضور یافتند تا مشکلات مردم را بررسی و حل کنند.
وی ادامه داد: عده‌ای قصد داشتند با شایعه پراکنی و بدبینی، نظام و نهادهای انقلابی را زیر سوال ببرند و ضربه ای به این نهادها بزنند ولی بدانیم که باید در مقابل این ضد انقلابها و منافقان ایستادگی کنیم و قدر این اتحاد و همدلی را بدانیم و سیلی محکمی به دهان یاوه گویان بزنیم.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: تمامی نیروهای نظامی و انتظامی در منطقه زلزله زده حضور یافتند و بسیج شدند تا مشکلات را برطرف کنند و این مسئله در دنیا بی نظیر است که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به انجام می رسد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: این استان موظف شده برخی از منازل شهری و روستایی را بازسازی کند که باید در این راستا به نهادهای مرتبط کمک کنیم تا با سربلندی این وظیفه محوله را به اتمام برسانند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.
۸۱۳۵ / ۲۰۹۳ **خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی