دشمنان در تلاش هستند تا فرهنگ ایثار و شهادت را ازبین ببرند
دشمنان در تلاش هستند تا فرهنگ ایثار و شهادت را ازبین ببرند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان گفت: کنگره ۱۲هزار شهید استان در ۱۲ آذرماه برگزار می شود و […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان گفت: کنگره ۱۲هزار شهید استان در ۱۲ آذرماه برگزار می شود و در راستای برگزاری این کنگره کمیته های مختلفی تشکیل و همایش های مختلفی اجرا شده است.

حجت الاسلام قریشی با تاکید بر اینکه یاد و نام شهدا فراموش نشود اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و احترام و عزت به خانواده شهدا، فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه نهادینه و امکان شکست برای ملت ایران را از بین می برد.

وی ادامه داد: دشمنان در تلاشند تا فرهنگ ایثار و شهادت را ازبین ببرند لذا به این مهم بیش از پیش باید توجه کنیم.

مام‌جمعه ارومیه، بخش دیگر خطبه‌ها را به بحث زلزله کرمانشاه اختصاص داده و تاکید کرد: مردم در این بلا نشان دادند که همیشه در کنار هموطنان خود هستند و هرگز در چنین مواقعی عقب نمی‌نشینند، مسئولین نیز همراه با مردم بودند و همکاری‌های لازم را داشتند.

وی، اضافه کرد: امروز نیاز اصلی برای ساخت مساکن مردم زلزله‌زده کمک‌های مالی است و باید در این مسیر توجه جدی داشته باشیم تا بیش از این دچار مشکل نشوند.

حجت‌الاسلام قریشی، ضمن تقدیر از تمام زحمات در راستای راحتی مردم زلزله‌زده، از نهادهای متولی ساخت مساکن زلزله‌زدگان خواست تا نسبت به رفع مشکلات در اسرع وقت تلاش کنند.