برای رفع مشکلات معیشتی مردم همه باید به دولت کمک کنند
برای رفع مشکلات معیشتی مردم همه باید به دولت کمک کنند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، سردار جهانبخش کرمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان افزود: هم اکنون مردم با مشکلات معیشتی روبرو هستند و برا این اساس برای رفع آن باید همه همانند دفاع مقدس جهادی عمل و مشکلاتی از قبیل بیکاری و گرانی را […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، سردار جهانبخش کرمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان افزود: هم اکنون مردم با مشکلات معیشتی روبرو هستند و برا این اساس برای رفع آن باید همه همانند دفاع مقدس جهادی عمل و مشکلاتی از قبیل بیکاری و گرانی را در جامعه برطرف کنیم.
این مسئول اضافه کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس در کنار نیروهای ارتش و پاسداران انقلاب اسلامی در کنار هم حماسه ای ماندگار را خلق کردند که دنیا هرگز چنین تجربه ای را نداشت.
وی اظهار کرد: بسیج در کنار سایر نیروهای نظامی شکست ناپذیر ترین خطوط دشمن را در هم شکستند و این مهم بدلیل ایمان و باورهای دینی ، روحیه جهادی و ولایتمداری بسیج بوده است.
کرمی خاطرنشان کرد: هم اکنون تیمهای عملیاتی بسیج آماده تر از گذشته و در عرصه های مختلف حضوری چشمگیر دارند و در این راستا بسیج استان در راستای محرومیت زدایی ۱۶۵ پروژه در مناطق مختلف استان انجام می دهد.
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، ادامه داد: بسیج ۲۰ هزار نوع فعالیت فرهنگی دارد که از جمله آن فعالیت ها می توان به اعزام سالانه ۲۵ تا ۴۰ هزار نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اشاره کرد.
وی اظهار کرد: دشمن تلاش دارد با تهاجم فرهنگی خود روحیه جهادی را از ملت ایران بگیرد و رهبر انقلاب اسلامی بارها درباره پروژه نفوذ تذکر داده اند.
کرمی ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند از طریق تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی و علاوه برآن با ارائه برنامه های خود از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی این فشر را در دام فساد گرفتار کنند.
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان اظهار کرد: دست پلید آمریکا در تمام جنایاتی که علیه مسلمانان جهان انجام می شود به وضوح قابل مشاهده بوده و در این میان اگر رشادت های شهدای حرم نبود، شاهد شهادت یک ملت بودیم.
وی اظهار کرد: عصبانیت آمریکا از سپاه پاسداران، عصبانیت از انقلاب اسلامی و روحیه شهادت طلبی ملت ایران است و این در حالی است که ملت ایران در دل ملت های اسلامی هستند و این مهم خشم بیشتر انها را موجب شده است.
۷۳۲۰/۸۰۶۸
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش