۳۹۷ عملیات اطفای حریق در اردبیل انجام شد
۳۹۷ عملیات اطفای حریق در اردبیل انجام شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، محمود رضا یعقوبی بعدازظهر جمعه در بازدید از ایستگاه‌های آتش‌نشانی اردبیل به خبرنگار مهر گفت: در نیمه نخست سال علاوه بر حوادث حریق، ۴۳۴ عملیات امداد و نجات نیز انجام شده است. وی افزود: در این مأموریت‌ها دو هزار و ۷۷۷ مأمور آتش‌نشانی حضور یافته […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، محمود رضا یعقوبی بعدازظهر جمعه در بازدید از ایستگاه‌های آتش‌نشانی اردبیل به خبرنگار مهر گفت: در نیمه نخست سال علاوه بر حوادث حریق، ۴۳۴ عملیات امداد و نجات نیز انجام شده است.

وی افزود: در این مأموریت‌ها دو هزار و ۷۷۷ مأمور آتش‌نشانی حضور یافته و از هزار و ۱۱۷ دستگاه خودرو عملیاتی استفاده شده است.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل تعداد فوت‌شدگان بر اثر حوادث ذکر شده را ۲۲ نفر عنوان و تصریح کرد: ۱۱۰ نفر نیز در این حوادث مصدوم شده‌اند.

یعقوبی تعداد نجات‌یافتگان حوادث را ۱۵۴ نفر برشمرد و تأکید کرد: زمان حضور آتش‌نشانی در حوادث مختلف مطابق استانداردها است.

وی خواستار همکاری شهروندان با نیروهای آتش‌نشان در حوادث مختلف شد و افزود: همکاری شهروندان می‌تواند عملیات امداد و نجات و اطفا حریق را تسریع بخشد.