جایگاه ارزشمند روحانیت باید در جامعه تبیین شود
جایگاه ارزشمند روحانیت باید در جامعه تبیین شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در اردبیل اظهار داشت: روحانیت نقش بسیار مهمی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشته و در حال حاضر باید جایگاه  ارزشمند این قشر در جامعه تبیین […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در اردبیل اظهار داشت: روحانیت نقش بسیار مهمی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشته و در حال حاضر باید جایگاه  ارزشمند این قشر در جامعه تبیین شود.

وی افزود: ظرفیت روحانیون برای حل مشکلات جامعه به‌کارگیری می‌شود و به همین منظور سعی داریم خدمات و امکاناتی در حد مطلوب برای قشر روحانی در استان فراهم کنیم.

استاندار اردبیل افزود: سعی خواهیم کرد خدمات و امکاناتی در حد مطلوب برای قشر روحانی در استان فراهم کنیم که حضور آیت‌الله عاملی برای استانمان مغتنم است چرا که مسائل و مشکلات استان توسط وی با جدیت پیگیری و دنبال می‌شود و به بسیاری از موضوعات افکار و رویکرد روشنگرانه دارد.

بهنامجو گفت: استفاده از ظرفیت روحانیون برای پیشبرد اهداف مورد نظر امری لازم و ضروری است که به همین منظور نیاز است در این زمینه همگان همکاری و مشارکت‌های لازم را با ما داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم و جامعه را به سمت پیشرفت و تعالی پیش ببریم.

بهنامجو بیان کرد: نقش روحانیون در جلوگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی برای ما حائز اهمیت بسیار است که امیدواریم با توجه به این مسئله تصمیم‌گیری‌های مربوط به رشد و توسعه استان مد نظر قرار گیرد تا بتوانیم در این زمینه خروجی‌های مناسبی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باید مسئولان و دستگاه‌های مربوطه با ما مشارکت و همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم از این طریق با رفع مشکلات و موانع موجود شاهد دستیابی به نتایج مثمرثمر با همکاری روحانیون باشیم و در این زمینه گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.