هنرمند راستین در مقابل مشکلات زانو نمی‌زند
هنرمند راستین در مقابل مشکلات زانو نمی‌زند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، بهروز فراهانی بعدازظهر پنج‌شنبه در مراسم تشییع پیکر بازیگر پیشکسوت و سرشناس اردبیل، مجید واحدی زاده تصریح کرد: یک هنرمند با اخلاص و اخلاق برای مردم خود فعالیت می‌کند. وی افزود: هر چند نگاه به خانواده تئاتر ایران مطلوب و دلچسب نیست اما هنرمندان تئاتر […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، بهروز فراهانی بعدازظهر پنج‌شنبه در مراسم تشییع پیکر بازیگر پیشکسوت و سرشناس اردبیل، مجید واحدی زاده تصریح کرد: یک هنرمند با اخلاص و اخلاق برای مردم خود فعالیت می‌کند.

وی افزود: هر چند نگاه به خانواده تئاتر ایران مطلوب و دلچسب نیست اما هنرمندان تئاتر با وجود تمامی مشکلات و کمبودها به مردم خود خدمت کرده‌اند.

عضو شورای عالی خانه هنرمندان، مجید واحدی زاده را از جمله این هنرمندان دانست که چشم به اموال دیگری نداشته و با تفکر و عشق به تولید اثر پرداخته است.

فراهانی درگذشت ناگهانی واحدی زاده را ضایعه‌ای برای جامعه تئاتر توصیف کرد و افزود: در تمامی آثار واحدی زاده می‌توان شرم و حیا و عشق به کشور و زادگاه خود را مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه تئاتر اردبیل می‌بایست پیرو خوبی برای هنرمندانی همچون واحدی زاده شود، ادامه داد: ما نیازمند بهره‌گیری از داشته‌های هنرمندانی همچون واحدی زاده هستیم.