شهرداری اردبیل برای احیای تیم فوتبال شهرداری تلاش کند
شهرداری اردبیل برای احیای تیم فوتبال شهرداری تلاش کند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد انصاری، رییس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر اردبیل از خواسته هزاران جوان اردبیلی برای حضور نماینده‌ای از استان در لیگ‌های مطرح فوتبال کشور خبر داد و تأکید کرد: شهرداری برای احیای فوتبال اردبیل همت کند. وی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد انصاری، رییس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر اردبیل از خواسته هزاران جوان اردبیلی برای حضور نماینده‌ای از استان در لیگ‌های مطرح فوتبال کشور خبر داد و تأکید کرد: شهرداری برای احیای فوتبال اردبیل همت کند.

وی با اظهار گلایه‌مندی از وضعیت بلاتکلیفی تیم فوتبال شهرداری اردبیل، افزود: شهرداری اردبیل می‌بایست دستور شایسته‌ای را در مسیر  احیای تیم فوتبال شهرداری صادر کند و اعضای شورای اسلامی شهر هم از هرگونه اقدام برای شکوفایی فوتبال استان حمایت خواهند کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر اردبیل تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری زمانی مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال کشور و جزء تیم‌های مطرح لیگ دسته یک بود، اما این روزها متأسفانه حال و روز خوشی ندارد و با کش و قوس‌های فراوان روز به روز به سمت نابودی پیش رفته و به دلیل مدیریت نامناسب و نبود حمایت از سوی مسؤولان و برخی حواشی دچار مشکلات عدیده‌ای شده است.

انصاری یادآور شد: دلسوختگان فوتبال و ورزش می‌بایست در ورود به عرصه‌هایی که بوی نفاق و تفرقه افکنی به مشام می‌رسد خودداری کرده و با پیدا کردن دلایل شکست و ناکامی‌های گذشته، با انجام آسیب شناسی اصولی و علمی زمینه احیای دوباره فوتبال شهرداری را فراهم سازند.

وی بیان کرد: نگاه سیستمی و برنامه محور می‌تواند چراغ راه آینده ورزش فوتبال و بازگردانی دوباره نشاط و شادابی جوانان ورزش دوست اردبیل باشد و با هماهنگی، یکدلی و رعایت سلسله مراتب در سطوح مختلف مدیریتی، تعامل و ارتباط صحیح و مناسب با هیأت فوتبال استان و نظارت صحیح و به موقع در زمینه باشگاهداری به فوتبال استان برای حضور در لیگ‌های حرفه‌ای کشور کمک کرد.

وی با تأکید بر ضرورت همراهی تمامی نهادهای اجرایی از جمله اداره‌کل ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و اورژانس، ادامه داد: شورای شهر و شهرداری برای برگزاری نشست‌های علمی و فنی با حضور پیشکسوتان، اهالی فوتبال و دلسوزان این ورزش از آمادگی لازم برخوردار بوده تا شاید با ارائه راهکارهای مناسب و تشکیل کمینه فنی قوی برای احیای فوتبال شهرداری اردبیل برنامه‌های مناسبی ارائه شود.