ترکیدگی لوله، بیشترین حوادث رخ داده در تأسیسات آب
ترکیدگی لوله، بیشترین حوادث رخ داده در تأسیسات آب

«علیرضا جزءقاسمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از رسیدگی به بیش از ۶۰۰۰ مورد حوادث و اتفاقات آب، طی شش ماهه نخست امسال در شهرهای استان زنجان خبر داد و افزود: در نیمه نخست امسال ۶۳۸۱ مورد حوادث و اتفاقات آب در شهرهای استان رسیدگی و رفع شده است. وی با بیان این‌که از کل […]

«علیرضا جزءقاسمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از رسیدگی به بیش از ۶۰۰۰ مورد حوادث و اتفاقات آب، طی شش ماهه نخست امسال در شهرهای استان زنجان خبر داد و افزود: در نیمه نخست امسال ۶۳۸۱ مورد حوادث و اتفاقات آب در شهرهای استان رسیدگی و رفع شده است.

وی با بیان این‌که از کل حوادث رخ داده در حوزه آب در شهرهای استان زنجان، بیشترین تعداد حوادث مربوط به حوزه انشعابات با بیش از ۵۰۰۰ مورد حادثه و اتفاق است، تصریح کرد: بیشترین تعداد حوادث و اتفاقات آب در نیمه نخست امسال در مردادماه با ۱۲۴۶ مورد و کم‌ترین تعداد حوادث رخ داده نیز در فروردین‌ماه با ۸۶۷ مورد حادثه در مرکز مپرای شرکت به ثبت رسیده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان، شمار خسارت‌های وارده بر تأسیسات آب و فاضلاب را ۴۰۶ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد بیشترین خسارت وارده مربوط به دستگاه‌های خدمات‌رسان و پس از آن مشترکین، بیشترین خسارت را بر تاسیات آب و فاضلاب وارد آورده‌اند.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، شمار حوادث فاضلاب در شش ماهه نخست امسال را ۱۳۴ مورد اعلام کرد که بیشترین تعداد حوادث در این زمینه مربوط به شهر زنجان است.

انتهای پیام