اختصاص ۳ میلیون و ۵۰۰ تن قیر رایگان به ۷ شهر این حوزه انتخابیه
اختصاص ۳ میلیون و ۵۰۰ تن قیر رایگان به ۷ شهر این حوزه انتخابیه

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا منطقه اردبیل، رضا کریمی در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: در نشست نمایندگان استان با وزیر راه و شهرسازی مقرر شد به هر یک از شهرهای نمین، عنبران، آبی بیگلو، هیر، سرعین، نیر و کورائیم مقدار ۵٠٠ تن قیر رایگان اختصاص داده شود.  وی افزود: برای آسفالت […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا منطقه اردبیل، رضا کریمی در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: در نشست نمایندگان استان با وزیر راه و شهرسازی مقرر شد به هر یک از شهرهای نمین، عنبران، آبی بیگلو، هیر، سرعین، نیر و کورائیم مقدار ۵٠٠ تن قیر رایگان اختصاص داده شود. 

وی افزود: برای آسفالت معابر شهرهای زیر ۱۵هزار نفر جمعیت این مقدار قیر دراختیار هر کدام از شهرداری های قرار داده می شود. 

کریمی با اشاره به نحوه دریافت این قیرها اضافه کرد: در نشست با وزیر راه و شهرسازی، بعد از صحبت با وزیر به صورت دستی نامه ای به وزیر نوشتم سپس دو نماینده دیگر اردبیل، نیر، نمین و سرعین و استاندار هم نامه را امضا کرد و وزیر هم اعلام موافقت کرد. 

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهار کرد: مردم و مسئولان این شهرها خواستار آسفالت معابر و میادین بودند که با برنامه ریزی های انجام شده توانستیم این مقدار قیر را برای این ۷ شهر تامین کنیم. 

کریمی افزود: با انعکاس مشکلات مردم مناطق و شهرهای مختلف تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار می بریم تا بتوانیم گرهی از مشکلات مردم باز کنیم. 

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اضافه کرد: بنا به فرمایش امام و رهبری، مردم ولی نعمت ما هستند و هر چقدر به این مردم خدمت کنیم باز هم برای خود ما قانع کننده نیست چرا که مردم شهرها و روستاهای ما جایگاه و شان بالاتری دارند. 

کریمی با اشاره به اینکه ما به مشکلات و کمبودهای مردم در حد توان و در چارچوب قانون رسیدگی می کنیم، تشریح کرد: رسیدگی به مشکلات مردم شهرها و روستاها و رفع آنها بهترین کار برای ما است و به دوندگی ها و پیگیری های خود در این زمینه ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام