تعهد ساخت ۲۰۰ مسکن مددجویی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه 
تعهد ساخت ۲۰۰ مسکن مددجویی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه 

حسین دشتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله دلخراش کرمانشاه کمیته امداد استان اردبیل نیز به نوبه خود برای کمک رسانی در کنار سایر دستگاه‌های امدادرسان نظیر هلال احمر، بسیج، سپاه و ارتش وارد میدان شد تا عملیات امدادرسانی را به آسیب دیدگان زلزله انجام دهند. وی با بیان اینکه اولین […]

حسین دشتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله دلخراش کرمانشاه کمیته امداد استان اردبیل نیز به نوبه خود برای کمک رسانی در کنار سایر دستگاه‌های امدادرسان نظیر هلال احمر، بسیج، سپاه و ارتش وارد میدان شد تا عملیات امدادرسانی را به آسیب دیدگان زلزله انجام دهند.

وی با بیان اینکه اولین کاروان کمک‌های غیرنقدی مردم توسط کمیته امداد به مناطق زلزله زده عزیمت کرد افزود: زلزله زدگان به مواد گرمایشی، موادغذایی و نایلون به شدت نیازمند هستند تا بتوانند در روزهای سخت زندگی خود نیاز اولیه خود را تامین کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این زلزله ۴ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در تامین سرپناه خود دچار خسارت هنگفتی شده اند سعی می کنیم تا با استفاده از ظرفیت خیرین بتوانیم عملیات مرمت، بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی آنها را انجام دهیم.

دشتی اضافه کرد: عمده این مددجویان در زلزله هفته گذشته وسایل و امکانات زندگی خود را از دست داده اند و ما در استان اردبیل با کمک گرفتن از توان خیرین سعی داریم نسبت به تهیه اجناس نو و جدید زندگی این مددجویان اقدامات فوری و ضربتی را انجام دهیم.

وی گفت: با توجه به اینکه کمیته امداد استان‌های مختلف کشور را متعهد به ساخت سرپناه برای این مددجویان کرده است ما نیز تعهد ساخت ۲۰۰ واحد مسکن مددجویی را عهده دار هستیم که همکاران فنی ما در هفته جاری برای طراحی و همچنین شروع عملیات ساخت این واحدها به مناطق زلزله زده عزیمت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و زمستان پیش بینی می کنیم از هفته آینده عملیات بازسازی مساکن آسیب دیده از زلزله در شهرهای مختلف کرمانشاه آغاز شود و امیدواریم به سرعت بتوانیم عملیات ساخت این واحدها را با استحکام بنا و شرایط کیفی مناسب به انجام برسانیم.

انتهای پیام